digitalglenn Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 endelig har jeg skrapet nok penger sammen til oppgraderingen jeg hadde tenkt meg og lurte på meninger skjermkort POV 6800 ultra AMD 64 3500+ MSI nforce4 diamond ikke bry dere med hjelp for dyrt poster for pc'n sponses av staten lurte også på om jeg skulle vente og heller kjøpe dette skjermkortet gainward hvem yter best av de tro har ram av typen corsair xms har faktisk 1024 av dem RAM takker for evt. svar BTW: holder 400W fra aspire for dette oppsettet ? Lenke til kommentar
Hetfield^^ Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 vil tro at ultra > gt.. virka som et fint oppsett det der.. og det er ingenting å si på corsair sin ram. har nesten samme oppsett selv.. fungerer flottings =) Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Meget bra oppsett det der, du vil få en god ytelse i alt du vil foreta deg. Perfekt for spill,videoredigering, surfing++ 400watts kvalitets str.fors skal holde greit til det oppsettet der. Lenke til kommentar
hds Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Gå for Ultra kortet. Burde være bedre vil jeg tro. Og PSU skal være veldig bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå