Joachim_F Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Microsoft har nå kunngjort hele listen over biler som blir med i Forza Motorsport, og her er det over 230 ulike fartsvidundre å velge mellom. Les artikkelen her Lenke til kommentar
nord Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 wow...sier bare: voksen liste. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Mange fine bilder der. tror det er første gangen at jeg er Volvo i et bilspill(?) Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Mange fine bilder der. tror det er første gangen at jeg er Volvo i et bilspill(?) Toca har ihvertfall har hatt Volvo tidligere, hvis jeg ikke husker helt feil. STCC har også Volvo. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Gran Turismo 4 får også Volvo, bare så det er sagt: http://gamer.no/bilde.php?produktid=15707&...rismo_4/183.jpg Lenke til kommentar
nord Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Gran Turismo 4 får også Volvo, bare så det er sagt: http://gamer.no/bilde.php?produktid=15707&...rismo_4/183.jpg hehe. Lenke til kommentar
duc900ss Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Project Gotham Racing 2 har Volvo. Lenke til kommentar
nord Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Volvoen blir jo et morsomt timme objekt! Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Okey, så det er noe bilspill med Volvo, men det er jo skjeldent. Kult at GT4 har Volvo 240. Må skaffes når det kommer ut Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 Okey, så det er noe bilspill med Volvo, men det er jo skjeldent. Rally Trophy har Volvo Amazon. Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 forza må jo bli knall volvo hadde forresten med 2 biler i rallisport challenge 2, svenske utviklere der vel? Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Mye bra Audi der Skulle selvsagt sett litt til de råeste som Audi har kommet med, som S1 og IMSA GTO'en. S2 og RS2 hadde også vært knall... Lenke til kommentar
mhokland Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Ingen Lamborghini? Tenkte litt i samme baner, ingen Lamborghini. Menne kan ikke komme på å a set noen Lamborghinier i noen race ever. Men en bil jeg saver mye er McLarren F1 LM (og andre varrianter.) Ultimate bilen. Og den racer enda tiltross for at den ikke har blitt produsert på hva.. 7 år? Lenke til kommentar
mhokland Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Hmm rart i Gamer.no's liste er ikke McLarren F1 med, men på Forzas offisille sider er det screen shots og stats av bilen iallefall. Kanskje er det håp. =) Lenke til kommentar
ttt Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 kjekk lita liste det der. det spørs om dei har klart å tatt vare på alle bilane sine sterke og svake sider. Lenke til kommentar
Tiddelidei Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Gidder ikkje lage ny tråd til dette spørsmålet så eg spør her... Føregår alle løpa på lukka racingbanar? Eg håper det er variasjon i banane som flotte landevegsbanar++ Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Ingen Lamborghini? Tenkte litt i samme baner, ingen Lamborghini. Menne kan ikke komme på å a set noen Lamborghinier i noen race ever. Men en bil jeg saver mye er McLarren F1 LM (og andre varrianter.) Ultimate bilen. Og den racer enda tiltross for at den ikke har blitt produsert på hva.. 7 år? Lamborghini var faktisk bra representert i Need for Speed: Hot Pursuit. Gammelt, gammelt spill Lenke til kommentar
mhokland Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 (endret) Ingen Lamborghini? Tenkte litt i samme baner, ingen Lamborghini. Menne kan ikke komme på å a set noen Lamborghinier i noen race ever. Men en bil jeg saver mye er McLarren F1 LM (og andre varrianter.) Ultimate bilen. Og den racer enda tiltross for at den ikke har blitt produsert på hva.. 7 år? Lamborghini var faktisk bra representert i Need for Speed: Hot Pursuit. Gammelt, gammelt spill Joda det var ikke det jeg tenkte på. Har spilt alle NFS spilla siden de aller første for over 10 år siden, og elsket dem alle... Men tenkte på at jeg aldri har sett Lamborhini i noen offiseielle reallife løp. Vel, med untak av i form av "påhengsmotor" for Bjørn Rune Gjellesten i Offshore Racing.. Men det er vel ikke helt det samme =) Men savner forsatt drømme bilen.. I alle disse Noenlys inspirrerte spilla ender du alltid opp med samme kjedelig Nissan Skyline V-Spec 2/3 or what ever (alt etter spillet) som beste bil, Inkludert Need for Speed 7 og 8 (underground 1/2). Men slutt resultatet i alle spillene, men fult modifiserte biler, er forsatt dårligere (top speed, accs, utseende) en en standar McLarren F1.. Så Forza blir et frisk pust.. her får du faktik modde noen skikkelig drømme biler. =) Liker forresten dårlig at disse svenskene ypper seg på topspeed for tiden med Koeniggsegg CRR (eller hva det nå heter) Kan ikke ha at den raskeste serieproduserte bilen er svensk Så McLarren må lage en ny superbil snart. Mercedes McLarren Silver Arrow er en sweeeet bil, men har likevel ikke de helt sinnsyke spec'sa som F1. F1's død var jo at Mercedes kjøpte McLarren, og dem kunne ikke leve med at motoren i F1 er en BMW sak NFS Hot Pursuit som du nevner var forresten 3'ern. Syns 5'er var kullest, Porche Unleashed (Porche 2000). Endret 20. januar 2005 av mhokland Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Men tenkte på at jeg aldri har sett Lamborhini i noen offiseielle reallife løp. Vel, med untak av i form av "påhengsmotor" for Bjørn Rune Gjellesten i Offshore Racing.. Men det er vel ikke helt det samme =) Ser dem titt og ofte i PROCAR Champ Series på TV, men det er i Australia. De brukes i alle fall plenty til racing, bare ikke i Norge. Det er så klart syke racing-versjoner som gjelder. De pleier ikke å gjøre det så aller verst mot Ferrari, Jaguar, Holden osv heller. Sist jeg så måtte dog Lambo se seg slått av en Holden Monaro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg