Kef1r Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 jeg undres på om bf vil lagge utrolig mye på min pc. har en amd athlon 64 3500+ 2.2 over klokket til 2.3.. og skjermkort radeon 9600xt. minne : 512 ddr ram. noen folk sier til meg at det kommer til og lagge utrolig på bf 2 når det kommer lurer på om det er true Lenke til kommentar
_lefze_pwns_all Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 tror nok 9600xt kortet kan bli litt i minste laget for BF2.... Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 ja, uten tvil.. 9600xt suger jo da!!! Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Battlefield 2 kjem til å ha eit minstekrav på 512mb ram, så du bør kanskje få 512mb til... Lenke til kommentar
Kef1r Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 hmm.. får nok 1024mb ram til bf2 kommer så. men det er jo fint at folka ikke er enige! en sa at skjermkortet var ræva, han andre sa det var at jeg måtte ha mer ram.... Lenke til kommentar
tbend Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 9600xt er heilt greit enda, men litt for tynt @ 1280*1024, det er mitt 9800xt kort også da..... Lenke til kommentar
Kef1r Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 ja men husk at jeg har amd da.. ikke intel.. så om lagger hos deg så er det jo en grunn jeg har klokka min 2.2 til 2.5 så... det er jo amd så hahaha.... min eier jo din da..... intel vs. amd ja intel brenner først... og amd vinner... Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 intel vs. amd ja intel brenner først... og amd vinner... ja rofl plz lzm ingen bryr seg, time will go on. Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 ja men husk at jeg har amd da.. ikke intel.. så om lagger hos deg så er det jo en grunn jeg har klokka min 2.2 til 2.5 så... det er jo amd så hahaha.... min eier jo din da..... intel vs. amd ja intel brenner først... og amd vinner... ja ok, tror nok ikke du kan regne med noen seriøse svar nå spamming kaller vi det Lenke til kommentar
ZeS Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 *blablabla yatayata yata*.....ja intel brenner først...og amd vinner... eHM....Feil! Jeg har for litt siden lasta ned en film, fra toms hardware guide.... sammenligning av AMD vs. Intel, når prossesor vifta blir fjerna.....AMD sier bare *PFOOOOFF* og begynner å brenne.....Intel Bare stopper opp, og føkkker det du driver med.... MVH: PandoRa Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 *blablabla yatayata yata*.....ja intel brenner først...og amd vinner... eHM....Feil! Jeg har for litt siden lasta ned en film, fra toms hardware guide.... sammenligning av AMD vs. Intel, når prossesor vifta blir fjerna.....AMD sier bare *PFOOOOFF* og begynner å brenne.....Intel Bare stopper opp, og føkkker det du driver med.... MVH: PandoRa HAHAHAHA Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 *blablabla yatayata yata*.....ja intel brenner først...og amd vinner... eHM....Feil! Jeg har for litt siden lasta ned en film, fra toms hardware guide.... sammenligning av AMD vs. Intel, når prossesor vifta blir fjerna.....AMD sier bare *PFOOOOFF* og begynner å brenne.....Intel Bare stopper opp, og føkkker det du driver med.... MVH: PandoRa HAHAHAHA tihi, noen hakke skjønt det Lenke til kommentar
eXX0n Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) *blablabla yatayata yata*.....ja intel brenner først...og amd vinner... eHM....Feil! Jeg har for litt siden lasta ned en film, fra toms hardware guide.... sammenligning av AMD vs. Intel, når prossesor vifta blir fjerna.....AMD sier bare *PFOOOOFF* og begynner å brenne.....Intel Bare stopper opp, og føkkker det du driver med.... MVH: PandoRa Men Pentium er ikke bedre bare fordi den ikke brenner opp når du tar av vifta.... det er jo ingen idioter som driver å tar av vifta på CPUen sin mens pc'en står på da! Så hva er vitsen med å diskutere det her??? Endret 23. januar 2005 av eXX0n Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Når kommer BF2? Kanskje denne linken kan hjelpe deg litt. http://gamer.no/produkt.php?produktid=16954 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå