Zitronballong Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 (endret) Skal muligens ha ram til en p4 2.4 ghz, men jeg skal ikke ut med så altfor mye penger. Skal enten ha 2x 256 eller 1 x 512 Noen som har noe å anbefale ? Endret 18. januar 2005 av Zitronballong Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Hvilken prisklasse tenker du på: Overklokkingsbrikke med rask responstid 2-2-2-5 Value RAM CL 2.5 Begge er i PC3200 hastighet: Overklokkingsbrikka er beregnet for lek og morro innen overklokking. Godt potensiale for overklokking. Test her: Geil X series, test De valuebrikkene er helt greie brikker, prisgunstige og yter samme Geil kvaliteten. Har langt i fra samme potensiale for overklokking. Lenke til kommentar
Zitronballong Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 tror jeg går for value brikkene. Vil ikke la altfor mange lapper fly Takk for tipset. Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 tror jeg går for value brikkene. Vil ikke la altfor mange lapper fly Takk for tipset. Inget dumt valg det du. Lykke til! Lenke til kommentar
corcky Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Hvilke minne brikker bruker "Geil X series"? Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Hvilke minne brikker bruker "Geil X series"? UltraX bruker Samsung TCCD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå