Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Ping med ADSL2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jepp, tror ikke pingen vil endres noe merkbart, i og med at det er routing og teknologi som bestemmer dette i utgangspunktet.

Eneste man kan gjøre er å bytte leverandør, av det jeg har hørt av folk er tele2/tiscali/kvalito de verste leverandørene på ping/til spilling.

Jeg har catchcom adsl og er ganske fornøyd med pingen, jeg fikk ca 4ms bedre ping når jeg bytta fra telenor.

Lenke til kommentar
Noen som har ADSL2 enda?

Hvordan blir pingen ca?

heh, spørsmålet er "galt". det blir umulig å si hva *du* vil få i ping med adsl2 utifra hva andre får.

enkel analogi: du sitter på bunnen av en dal i gokk og får ikke signal på mobilen din og klandrer nokia for elendige mobiltelefoner. er liksom ikke helt slik det fungerer...

Lenke til kommentar
Også forsinkelsen i nettet, gjerne målt gjennom ping-tider, skal også være god.

- 10-20 ms på Counter-Strike, hvis vi bruker det som et eksempel. Catch-kunder i Oslo sitter gjerne med 20-30 ms, og det er noe av det beste man kan sammenligne med, sier Myklebust.

Endret av Xvani
Lenke til kommentar

- 10-20 ms på Counter-Strike, hvis vi bruker det som et eksempel. Catch-kunder i Oslo sitter gjerne med 20-30 ms, og det er noe av det beste man kan sammenligne med, sier Myklebust.

Og?

Lenke til kommentar

Og?

Og?

Og det betyr at det blir lavere ping/latency med ADSL2 i forhold....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...