wil Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 er alt på http://www.freedos.org gratis, jeg lurer bare på det, fordi at det er en mappe der og det ligger der en fil som heter: fdoscdb8 jeg lurer på om den er gratis for nedlasting den også. jeg kunne tenke meg å prøve FreeDos en stund, men er det bra. jeg regner med at FreeDos bruker samme filsystem som MS dos Fat, eller tar jeg helt feil her. jeg vet at det å laste ned diskett image er gratis, men jeg er litt usikker på bootcd mappe med denne fila. jeg skjønner ikke hva de mener med The CD-ROM image will be uploaded soon. hva betyr det. kan noen forklare det. jeg glemte å si det, for denne fila heter jo cd image. [ Denne Melding var redigert av: wil på 2002-06-13 18:33 ] Lenke til kommentar
bidz Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 "jeg skjønner ikke hva de mener med The CD-ROM image will be uploaded soon." det betyr nok at ISO'en (altså cd-image't) vil bli tilgjengelig for nedlasting snart - altså fra hjemmesiden/ftp'en demmers. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå