knuthfk Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) Er det noen som har hatt problemer med å bruke "vouchern" som følger med? En kamerat av meg fikk opplyst at hans var ugyldig.. Prøvde nå å gå inn på FS /download, men siden er nå nede.. Endret 9. februar 2005 av knuthfk Lenke til kommentar
opresterud Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Min funka fin-fint for et par-tre uker siden, ble TextMaker og Spb Pocket Plus. Lenke til kommentar
bengh Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Min funka fin-fint for et par-tre uker siden, ble TextMaker og Spb Pocket Plus. Samme her og jeg valgte samme programmer Litt knotete bestillingsprosedyre der en må registrere seg før man får tilgang - sikker lurt å benytte en E-mail man bare leser på nettet og ikke kommer rett hjem pga Spam. Bortsett fra det fungerte alt greit og koden til Textmaker kom i E-mailen. Kan sterkt anbefale Sbp Pocket Plus, Textmaker har jeg ikke testet noe særlig enda - mer av typen kjekt å ha. Lenke til kommentar
opresterud Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 I tillegg til dette vil jeg også anbefalle folk å ta en titt på "Resco Media Suite". Link til Resco: http://www.resco-net.com Keyboard PRO og Explorer 2003 er i hvertfall for meg must-have verktøy, og Picture Viewer + Audio Recorder er kjekt-å-ha. Videre kommer nok noen $ til å gå til MemMaid. Lenke til kommentar
jorns Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Har faktisk kjøpt det samme selv. TMaker, Sbp pocket og Resco media suite , sistnevnte er faktisk en kjempebra pakke. Utforskeren spesielt, kostet 333,- for hele pakken. Ettt annet program som er ganske bra ( om man behøver å editere shortcuts og diverse, filer som ikke har std. filendelse som *.txt m.fl. ) er pocket notepad. I den kan man redigere de fleste filer som ikke er av typen kompilerte filer. Den er freeware og lkan lastes ned herfra http://tillanosoft.com/ce/index.html . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå