mac1334 Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Veit noen om "popup message program" alla messenger som kan brukes på LAN uten nett. Lenke til kommentar
Mio Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Hvis du bruker Win2k eller XP kan du bruke net send. start/run/cmd Skriv "net send brukernavn/ip" '"heisann" og enter. Så popper det opp en message på maskinen du sender til.funker oxo over nett hvis man bruker ip adress. Mio Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Hvis du snakker om nettverks chatte program, så vil jeg anbefale "ProChat". Kjører i bakgrunnen - fungerer som IRC, og du kan også sende popup melding. Lenke til kommentar
mac1334 Skrevet 14. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2002 Har brukt net send i en evighet, men det er litt tungvint, takk for alle svar!! Lenke til kommentar
Neme Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 Hvis du føler deg skikkelig leet, kan du jo laste ned IRC Plus, og kjøre egen IRC server :razz: Men det er jo ikke noe popup program, så det enkleste er enten Lan Chat eller Net Send som forklart over. Btw: LANchat er genialt Lenke til kommentar
runely Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 eller så kan du veldig enkelt bruke winpopup hvis det bare er over lan.. det er litt enklere og lettere en net send hele tiden.. :smile: Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 Hei nemetiss! Trur shareware programmet irc plus har begrensing på 10 personen på serveren totalt.For å få muligheten til å ha "ubegrensa" personer på serveren trur eg ein måtte betale for programmet.Var slik før dvs for ein del år siden.Btw,personen som lager irc plus var forholdsvis ung når han lagde første versjoen av programmet 11år eller.no trur eg.. (har ikkje skjekka websida til irc plus..) Når det gjelder ulike program ein kan bruke for komunikasjon på lan kan ein finne ein del program på http://www.tucows.com. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå