fluxsoda Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Lurer på å kjøpe meg nytt tastatur, da helst trådløst. Jeg kjøpte meg et trådløst tastatur for noen år siden, men kastet dette igjen umiddelbart, da det innimellom hoppet over et tastetrykk. (Mildt sagt irriterende når man spiller FIFA 2002 eller NFS ) Har veldig lyst til å kjøpe meg dette tastaturet, men jeg gidder ikke bruke såpass mye penger hvis det er et generellt problem med trådløse tastaturer at de ikke henger med i svingene ved mye tastetrykk. Bruker også tastaturet en del til programmering, og skriver vel en 70-80 ord i minuttet, og også her er det viktig at tastaturet følger med. Er det noen som har erfaringer med dette? Hvilket tastatur bør man velge for å være sikret at "tastehopp" ikke forekommer? Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Jeg sitter selv med et trådløst Microsoft (ELITE), og jeg merker overhodet ikke at det er trådløst i spill. Lenke til kommentar
fluxsoda Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 Ok, så du har ikke hatt noe problem med "forsvunne" tastetrykk i det hele tatt? Noen som evt. har andre erfaringer med andre tastaturer? Hva med Benq-tastaturet? Ser stilig ut, men fungerer det også? Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Nei, alle tastetrykk blir registrert i det øyeblikk jeg trykker på tasten. Jeg anbefaler enda en gang Microsoft Wireless Desktop Elite. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå