Jack_d Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 NetCom tar sin straff NetCom må betale tvangsmulk på grunn av brudd på konsesjonskravene i forbindelse med utbyggingen av UMTS-nettet. Kongen i statsråd avviste NetComs anke på tvangsmulken. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Alexanderdj Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 (endret) NetCom skal nå begynne å betale tvangsmulktene. Departementet skriver i pressemeldingen at de har satt mulken til 30.000 kr. 30.000 kr var vel ikke mye i straff? Ahh, var 30.000 kr pr. dag. Blir litt mer da Endret 18. januar 2005 av Glofi Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Fint, men litt synd i grunn... Jeg er Netcom-kunde og nå som Netcom må ut med så store utgifter hver dag, kan de vel ikke ta seg råd til å fortsette med gratis mms hver helg Lenke til kommentar
Dragutin Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Dette er bare patetisk, med tanke på at telenor lanserte sitt UMTS system med 25% dekning av landet. Når netcom omsider får lansert sitt system så har de 75% dekning av landet. Netcom kunne lett ha lansert denne tjenesten til angitt dato, men de velger å vente til det har blitt skikkelig testet og er 100% opperativt. Hvem fortjener mulkt og ikke? Lenke til kommentar
tbone Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Så du mener Telenor fortjener bot fordi de følger konsesjonsvilkårene? Det var jo logisk tenkt... Lenke til kommentar
Turgon Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Dette er bare patetisk, med tanke på at telenor lanserte sitt UMTS system med 25% dekning av landet. Når netcom omsider får lansert sitt system så har de 75% dekning av landet. Netcom kunne lett ha lansert denne tjenesten til angitt dato, men de velger å vente til det har blitt skikkelig testet og er 100% opperativt. Hvem fortjener mulkt og ikke? Jeg er ganske enig med deg i dette egentlig, jeg kan riktignok få 3G fra telenor her jeg bor,men det er ustabilt. Blir for dumt å gi dagsbøter til netcom for at de kvalitetssikrer tjenesten. Det fra telenor hittil kan bare kalles for test kjøring. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Vel, Telenor har i hvert fall tilbudet ute da! Og så kan de oppgradere etterhvert (NetCom-kunde...) Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Jeg skjønner ikke denne mulkten. 30.000 kroner per dag. 5.000 kroner fratrekk pr. hver 75. basestasjon i drift 800 basestasjoner i drift = -13.333 kroner, altså skal Netcom betale 0 kroner i dagsmulkt ? Det må være noe med dette fratrekket som er oppgitt feil. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Er nok pr hver 75 nye basestasjon som er ute i drift. Altså fra dagboten startet å løpe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg