joachimb Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Jeg bor i Oslo og har ikke tilgang til ADSL! HVORDAN ER DET MULIG? Noen som vet om når hele Oslo vil få tilgang?¨ Skulle nesten flytta på svaldbard. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Noen som vet om når hele Oslo vil få tilgang?¨ Aldri? Men har du sjekket her og sett ståa? https://metro.telenor.no/kapaks/kapaksweb Lenke til kommentar
joachimb Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 Takk for hjelpen agvg. Var noe lignene Telenor sa på telefon. Først lovet de at de kunne levere. Så etter produktet var betalt ringer de og forteller at det ikke går. Jeg spurte når det ville bli mulighet. De sier at jeg kanskje kan få i 2010. Men da har jeg nok flytta for lengst. Senere fikk jeg tilbud fra Firstmile som også lovet at vi skulle få. Jeg godtok at de kunne få prøve. Fikk startpakke i posten, men samme dag får jegmail om at de ikke kan levere noe likevel. Akkurat som jeg trodde. Aktiv linje, BERGLYVEIEN 48 A Resultat av validering: Tilgjengelighet for ADSL må undersøkes manuelt av Telenor Networks. Merknad Det er utstyr på linjen som om mulig må fjernes før produktet kan leveres. Linjen har produktet analog telefoni Mulig produktklasse: ADSL 2048/256 Lenke til kommentar
sniperdybe Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 jepp her må det evnt byttes linje ' Lenke til kommentar
sparks Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Haha, stakkars deg jokke.. Du får nok flytte opp te meg ;D Lenke til kommentar
agvg Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Takk for hjelpen agvg. Det er en mager trøst at du er i samme båt som mange andre uansett om de bor i Oslo eller i gokk. Det er masse gammel og tvilsom kabling som er en skikkelig showstoper for xDSL. Lenke til kommentar
Rogerino Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) Du kan få ADSL hos www.bluecom.no!!!! Leveringsdato 19.02.05 Endret 19. januar 2005 av Rogerino Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå