Gå til innhold

cs servere uten awp?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

spilte litt på superserver i går, og satt på smgs only på brett som assault, siege og andre typiske campe-maps.. var egentlig helt sinnsykt mye gøyere, rundene gikk unna, CT stormet omtrent hele tiden (og fikk tak i gislene, istedetfor å campe oppå taket på assault), og det var full pinne fra begynnelse til slutt..

anbefales..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o
spilte litt på superserver i går, og satt på smgs only på brett som assault, siege og andre typiske campe-maps.. var egentlig helt sinnsykt mye gøyere, rundene gikk unna, CT stormet omtrent hele tiden (og fikk tak i gislene, istedetfor å campe oppå taket på assault), og det var full pinne fra begynnelse til slutt..  

anbefales..

IP...?

Lenke til kommentar

For å være ærlig, så synes jeg at Sniper riflene i CS suger...

Awp'en ser kanskje kul ut, men jeg har alltid en følelse av at den suger, og at det er umulig å få drept noen med den..

Siktet er også ganske drit, og så kan man ikke legge seg ned heller (gå 'prone').

Men i Firearms derimot ( www.firearmsmod.com ), 'føles' sniper riflene de rett, og så kan man legge seg ned, som etter min mening, er nødvending for sniping.

Siktene er også gode, ikke like drit som de i CS :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o

Awp'en ser kanskje kul ut, men jeg har alltid en følelse av at den suger, og at det er umulig å få drept noen med den..

Siktet er også ganske drit, og så kan man ikke legge seg ned heller (gå 'prone').

Men i Firearms derimot ( www.firearmsmod.com ), 'føles' sniper riflene de rett, og så kan man legge seg ned, som etter min mening, er nødvending for sniping.

Jeg treffer med Sniper riflene i CS. Om det er AWP eller Scout or whatever så gjør de jobben sin. Du skal ha skills og det nytter å ikke å løpe eller gå. Da treffer du ikke veggen engang. I det du skyter så står du helt stille og løper fort vekk :wink:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o
Graver opp døde DMPoWer?

<- Avatar  8)

De døde forblir levende når noen poster da. Så poster du så spreller de

Lenke til kommentar

anbefales..

IP...?

connect cs2.superserver.no

:)

Lenke til kommentar

Jeg treffer med Sniper riflene i CS. Om det er AWP eller Scout or whatever så gjør de jobben sin. Du skal ha skills og det nytter å ikke å løpe eller gå. Da treffer du ikke veggen engang. I det du skyter så står du helt stille og løper fort vekk :wink:

Joa.. jeg vet at du må dukke mens du sniper, men rifla 'føles' liksom ikke rett.. Men det kan være jeg som er litt føkka øpp :)

Lenke til kommentar

ikke noe vondt om sniperene i FireArms, men de er litt gledesdrepende...:p med anti-tank-og-fly-rifle og Marksmanship II og et fint lite gjemmested så har liksom motstanderene plutselig ikke så mye de skulle ha sagt...:p (med gjemmested menes sted hvor man kan gjemme seg uten at andre vet hvor du er... folk finner det ut til slutt allikevel...)

synd ikke flere spiller FireArms...

Lenke til kommentar

Sniper egentlig ikke så mye i Firearms, springer for det meste rundt med full beskyttelse og en auto-hagle :) eller en Ak-74, men pleier å snipe når jeg blir nødt. (Når motstanderne mine er MyE bedre enn meg :p)

Sniper også bare på to-tre forskjellige maps.. som f.eks. coldwar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...