Gå til innhold

cs servere uten awp?

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

Våpnet het somsagt AWP orginalt, men måtte skiftes til AWM, på et tidspunkt i betastadiet (fra 6.5->7.2 tror jeg), da dette visstnok på en eller annen måte indirekte var imot kopieringsnavne-lovene i USA.. eller noe dritt.. syns jeg leste en artikkel på http://www.counter-strike.net om det på den tida.. men er så ***** lenge siden.. jeg kaller det ihvertfall konsekvent for AWM...

powwa to tha AWM! :=)

Norwegian_Beret

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-06-15 01:34, Nor_Beret skrev:

Våpnet het somsagt AWP orginalt, men måtte skiftes til AWM, på et tidspunkt i betastadiet (fra 6.5->7.2 tror jeg), da dette visstnok på en eller annen måte indirekte var imot kopieringsnavne-lovene i USA.. eller noe dritt.. syns jeg leste en artikkel på
om det på den tida.. men er så ***** lenge siden.. jeg kaller det ihvertfall konsekvent for AWM...

powwa to tha AWM! :=)

Norwegian_Beret

så det er lov å kalle våpenet det det heter i virkeligheten, men ikke "kopiere" det? merkelig :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-14 14:07, B|Real skrev:

Quote:

Kenny000 skrev (2002-06-13 20:17):

Hva er AWP??

Den karftigste våpenet i Counter-strike.

Ei sniper-riffle alstå.

Jeg for min del liker ikke snipere i online-spill. Det virker litt sånn:

Jeg-vil-drepe-folk-men-er-litt-redd-for-å-dø-selv-aktig.

Jeg liker med Up-In-The-Face-action. Med heftige våpen.

For eksempel er det irriterende hvis du er i skytekanp med en person, og så PLUTSELIG dauer du pga en pyse (sniper) gjemmer seg 300 meter borte og plasserer et skudd i nakken din!

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-15 09:06, psilocybe skrev:

man dreper gjerne flere folk hvis man holder seg i live.

Jeg synes ikke målet med spilling er å drepe flest mulig. Det er å ha litt action og spenning. Da er det litt plagsomt å ha det morro for så å bli "forstyrret" (drept) av en som er ute etter å få mest kills på en server....

Med andre ord:

Man har større BALLER dersom man løper mot en gjeng terrorister væpnet med en M60 i forhold til å gjemme seg bak en tønne med sniper (spiller litt SOF2 for tiden)

[ Denne Melding var redigert av: Kenny000 på 2002-06-15 09:40 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Hehe høre ut som en klan etter mitt hjerte, storming er alltid det artigste, er ikke like ram på det som i gamle dager, men det var kult, dritartig å storme på feks inferno når det er 32, kommer du deg forbi de 2-3 første med livet i behold, så er du inne i huset i løpet av 15 sekunder og kan skyte alle i ryggen :smile:. Uheldigvis dør man oftest før den tid.

AtW

ja, derfor digger jeg storming. det skjer så mye adrenalinkick ting :smile: en gang jeg var terror på aztec stormet jeg broen aleine med glock og drepte 11 stykker den runden. ass klanen var storme uansett og få mest mulig med oss, nå har jeg laget en ny som heter DooMBringer, der vi stormer om det er mulig, tar mye sjanser men er ikke saueflokk som prøver på det umulig hver runde. du kan sjekke siden til klanen om du vil ha tryout. vi er allid interresert i nye medlemmer, men er skeptisk til outsidere :smile:

http://www.home.no/victork/cs_klan.html

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-15 09:38, Kenny000 skrev:

Quote:

Den 2002-06-15 09:06, psilocybe skrev:

man dreper gjerne flere folk hvis man holder seg i live.

Jeg synes ikke målet med spilling er å drepe
flest mulig
. Det er å ha litt action og spenning. Da er det litt plagsomt å ha det morro for så å bli "forstyrret" (drept) av en som er ute etter å få mest kills på en server....

Med andre ord:

Man har større BALLER dersom man løper mot en gjeng terrorister væpnet med en M60 i forhold til å gjemme seg bak en tønne med sniper
(spiller litt SOF2 for tiden)

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Kenny000 på 2002-06-15 09:40 ]</font>

må si meg enig, men sipere ER ikke pyser, de spiller bevisst pysete siden det er noe av det lureste en kan gjør i cs. jeg sniper jo seff jeg og, til tider så griper jeg en awp eller scout. første gangen jeg brukte awp etter en awp-karantene på over ett halvt år satte jeg meg på bombsiten til høyre for ct som ct på dust2... jeg tok 7-8 stykker uten og bevege musen, bare trykket på enter knappen. jeg vet ikke om noen enklere måte og få kills med med awp, det gjelder og ikke skyte før du har brukt de 1-2 sekundene på og være 95% sikker på du treffer.

men awp er (desverre) en del av spillet, det er bare og innse at du ikke liker spillet eller spillet noe annet. jeg liker cs med og uten awp, men jeg synes det ville vært mye kulere uten. iallefall med en "pause" ifra det, derfor ser jeg etter no-awp servere.

votingen er lame siden den restricter kjøping av awp og ikke bruk av den.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-15 01:34, Nor_Beret skrev:

Våpnet het somsagt AWP orginalt, men måtte skiftes til AWM, på et tidspunkt i betastadiet (fra 6.5->7.2 tror jeg), da dette visstnok på en eller annen måte indirekte var imot kopieringsnavne-lovene i USA.. eller noe dritt..

Ikke helt riktig..(pirke)

Het riktignok AWP originalt, men da våpenet som finnes i CS egentlig er mer likt Magnum versjonen av denne riflen (finnes både AWP, Artic Warfare Police og AWM, Artic Warfare Magnum i virkeligheten) skiftet den navn i beta stadiet..

Så navneskiftet var begrunnet med at riflen i utgangspunktet hadde feil betegnelse.

Imidlertid er det slik at våpenprodusenter har registrert sine type betegnelser som varemerker, slik at da CS gikk vekk fra beta stadiet, og det ble gitt ut en retail versjon for salg(gratis modder rammes ikke av slikt varemerke mas) så måtte betegnelsene på _alle_ våpnene endres slik at de ikke refererte til faktiske modeller. Dette gjelder imidlertid kun retail versjonen (altså den man kjøper) og for de som laster ned CS får man da altså de riktige betegnelsene.

(Det er sikkert dette du har lest noe om på http://www.counter-strike.net

)

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-15 15:53, JohndoeMAKT skrev:

er det noen med cs skills her?

Trukke det.. Macint0sh kanskje?

Mac: Vi vant nettopp over 12. plass cb =), meld dere inn i ladder igjen a så rematcher vi soon? Trukke vi vinner uanz, men kan prøve =]

Lenke til kommentar

Hehe utrolig hvordan folk klager over den lusne AWM`en, ta et par runder med Infilitration (der dreper de fleste våpnene på to til tre skudd), mange brucker RC-50Mp5 combo men det er ikke en jævel som klager... Garanterer at det blir en sinnsyk forandring for mange.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-15 20:25, nekroz skrev:

Spørst hva du legger i ordet skills.

Jeg ruler newbieserverene, men har ikke en sjans mot norges beste og sånne folk :razz:

jeg spilte mot to noobier engang... de trodde jeg cheatet så bannet de meg fra serveren :sad:

tenker meg de styrte med piltastene og så opp og ned med pageup og pagedown.

Lenke til kommentar

Quote:

ass klanen var storme uansett og få mest mulig med oss, nå har jeg laget en ny som heter DooMBringer, der vi stormer om det er mulig, tar mye sjanser men er ikke saueflokk som prøver på det umulig hver runde. du kan sjekke siden til klanen om du vil ha tryout. vi er allid interresert i nye medlemmer, men er skeptisk til outsidere :smile:

Hehe, takk for tibudet, men jeg er allerede med i en kaln, og er ikke seriøs nok til å være med i en til, har dårlig nok karakterer som det er :smile:.

AtW

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-15 18:35, zimen skrev:

Quote:

Den 2002-06-15 15:53, JohndoeMAKT skrev:

er det noen med cs skills her?

Trukke det.. Macint0sh kanskje?

Mac: Vi vant nettopp over 12. plass cb =), meld dere inn i ladder igjen a så rematcher vi soon? Trukke vi vinner uanz, men kan prøve =]

Nå reddet du dagen min Zimen :smile: *kose*

Vi skal spille i Summer League på Gamesurf i sommer tenkte vi. Dere kan jo sende lv8pv en mail om spørre om å få være med. Jeg vet ikke om han har gått gjort det mulig å melde seg på enda. Er mulig vi starter med cb igjen i sommer/etter sommeren, da spiller vi gjerne mot dere. PCW kan vi ta når som helst. GL HF og sånt :smile:

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
Gjest Slettet-QqZexW9o
1 av 10000 spelere her i verden er farleg med awp, resten er lette å ta

Da er de 1 av 10000 ofte på servere jeg er på :p

Lenke til kommentar
Ang. Awp....

AWP betyr Artic Warare Project

AWM Beryr Artic Warare Magnum

Våpenet fikk nytt navn en eller annen gang...

Det nye map'et i 1.5 eg HELT konge!

Kaptein_S

Det er vel Accurasy International Artic Warfare Magnum Police det egentlig heter... så nei... hller Artic Warfare Police

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...