El_PoLLa Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 finnes det gode norske servere uten awp? Lenke til kommentar
Macint0sh Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Skills-messig, nei. Ingen på et visst nivå orker å oppholde seg på slike servere i lang tid. Nei, spill spillet slik det er ment, og slutt og syt på folk som kan bruke alle våpnene. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 1 av 10000 spelere her i verden er farleg med awp, resten er lette å ta Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Quote: Den 2002-06-13 19:35, Macint0sh skrev:Nei, spill spillet slik det er ment, og slutt og syt på folk som kan bruke alle våpnene. Det er greit det, men når det er enkelte som _bare_ bruker awp på en server så blir det gjerne en god del som følger etter. Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 13. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2002 Quote: Den 2002-06-13 19:46, siDDIs skrev:1 av 10000 spelere her i verden er farleg med awp, resten er lette å ta jepp, synd ikke alle har den oppfatningen. er det en awp'er uttenfor en dør eller hjørne så kan det være 6 teammates rundt deg, men ingen vil være førstemann, andremann eller tredjemann ut... og da blir det mye kjedelige perioder. det som er gøy er om du er aleine mot en awp'er, er så gøy og knive de :smile: Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 13. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2002 Quote: Den 2002-06-13 19:35, Macint0sh skrev:Skills-messig, nei. Ingen på et visst nivå orker å oppholde seg på slike servere i lang tid. Nei, spill spillet slik det er ment, og slutt og syt på folk som kan bruke alle våpnene. kanskje jeg suger i cs, har ikke spilt det på over ett halvt år. syter ikke over awp dah, spør om det finnes norske servere uten awp - jeg trenger vel ikke bli overfalt av den grunn? jeg bruker de våpene jeg vil, og bruker seff awp også. men jeg vil jo gjerne spille counterstrike og ikke camperstrike, er jo alltid ett lag som camper. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 Quote: Kenny000 skrev (2002-06-13 20:17):Hva er AWP?? Den karftigste våpenet i Counter-strike. Ei sniper-riffle alstå. :smile: Lenke til kommentar
eught Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 hvorfor heter den AWP? når jeg ser hva det fulle navnet er heter den Artic Warfare Magnum, altså AWM. Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 14. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2002 tror det var en skrivefeil i en eller en annen versjon, heter sikkert awm, men alle vet jo hva awp er uansett. Lenke til kommentar
nekroz Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 Quote: Den 2002-06-13 20:34, El_PoLLa skrev:kanskje jeg suger i cs, har ikke spilt det på over ett halvt år. ja, det kan godt hende. Quote: syter ikke over awp dah, spør om det finnes norske servere uten awp - jeg trenger vel ikke bli overfalt av den grunn? jo, det gjør du, eller... du har iallefall gjort det før. Quote: men jeg vil jo gjerne spille counterstrike og ikke camperstrike, er jo alltid ett lag som camper. Nei, det stemmer ikke Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 Ang. Awp.... AWP betyr Artic Warare Project AWM Beryr Artic Warare Magnum Våpenet fikk nytt navn en eller annen gang... Det nye map'et i 1.5 eg HELT konge! Kaptein_S Lenke til kommentar
Macint0sh Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 Quote: Den 2002-06-14 16:51, El_PoLLa skrev:tror det var en skrivefeil i en eller en annen versjon, heter sikkert awm, men alle vet jo hva awp er uansett. Grunnen er at det i tidlige versjoner ble referert til som Artic Warfare Police i tidlige versjoner. Dette navnet har hengt igjen. I tillegg star det awp som forkortelse i konsollen. Lenke til kommentar
Macint0sh Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 Quote: Den 2002-06-13 19:46, zn00ker skrev: Quote: Den 2002-06-13 19:35, Macint0sh skrev: Nei, spill spillet slik det er ment, og slutt og syt på folk som kan bruke alle våpnene. Det er greit det, men når det er enkelte som _bare_ bruker awp på en server så blir det gjerne en god del som følger etter. Hvis de bare bruker awp må de være ekstremt gode, siden de i så fall alltid fragger det andre laget uten å dø selv. Hvis ikke har en ikke råd til awp runde etter runde. Lenke til kommentar
Macint0sh Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 Quote: Den 2002-06-13 20:31, El_PoLLa skrev: Quote: Den 2002-06-13 19:46, siDDIs skrev: 1 av 10000 spelere her i verden er farleg med awp, resten er lette å ta jepp, synd ikke alle har den oppfatningen. er det en awp'er uttenfor en dør eller hjørne så kan det være 6 teammates rundt deg, men ingen vil være førstemann, andremann eller tredjemann ut... og da blir det mye kjedelige perioder. det som er gøy er om du er aleine mot en awp'er, er så gøy og knive de :smile: Et velment tips: Spill slik du ønsker andre skal spille. Dvs ikke vær redd for å dø, storm ut og kanskje noen på laget ditt tar han. Da har han ikke awp neste runde, og dere kan vinne. I tillegg kan du jo bruke flashbanger og smoke nades for å ta sniperne. Lenke til kommentar
nekroz Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 Quote: Den 2002-06-14 17:23, Kaptein_S skrev:Ang. Awp....AWP betyr Artic Warare ProjectAWM Beryr Artic Warare MagnumVåpenet fikk nytt navn en eller annen gang...Det nye map'et i 1.5 eg HELT konge!Kaptein_S ehhh... her sier du et par ting som er feil... Det skal være Arctic WarFare Police(du glemte f i warfare og det er police, IKKE project :razz: ) Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 haha...camping er en STOR del av spillet, eller "å taktisk holde seg tilbake og vente på bedre tider" som jeg kaller det. Ingen kan si at det er FEIL, det er ofte smartere enn å storme som kjyr eller noe annet dumt dyr. De som klager på spillingen til andre må bare roe seg, og heller som createren av threaden gjør; finne seg en ny server uten det som irriterer han. Bra !!!! Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 Quote: Den 2002-06-14 22:03, JohndoeMAKT skrev:haha...camping er en STOR del av spillet, eller "å taktisk holde seg tilbake og vente på bedre tider"som jeg kaller det. Ingen kan si at det er FEIL, det er ofte smartere enn å storme som kjyr eller noe annet dumt dyr. De som klager på spillingen til andre må bare roe seg, og heller som createren av threaden gjør; finne seg en ny server uten det som irriterer han. Bra !!!! Enig, har blitt sur noen ganger pga awm, men da stormet jeg jo bare som en annen tulling. Hvis man spiller litt mer alvorlig uten å spille tulling og bare springe og skyte hele runden, er det jo bedre sjanse for å overleve :wink: Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 14. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2002 Quote: Den 2002-06-14 17:27, Macint0sh skrev:Et velment tips: Spill slik du ønsker andre skal spille. Dvs ikke vær redd for å dø, storm ut og kanskje noen på laget ditt tar han. Da har han ikke awp neste runde, og dere kan vinne. I tillegg kan du jo bruke flashbanger og smoke nades for å ta sniperne. jepp... når jeg er på det stormende laget er jeg først i rekka så og si hver gang og dør også først hver gang. jeg er alltid dau før resten av gruppen stormer ut en dør f.eks. hvis de idet hele tatt skulle finne på å gjøre det... public servere er noe herk, og awp gjør det verre og være på den campende/tapende laget. klankamper er seff mye gøyere siden begge lagene som oftest stormer, sitter det en awp'er ett sted så kan det være ett problem. men stormer hele laget så er awp'eren sjanseløs. jeg er ikke redd for og dø, jeg bryr meg ikke om statsen og jeg ofrer meg gang på gang for at teamet skal storme. pleier og være fremst i fronten siden jeg får mest kills der. kanskje du vil ha tryout i klanen min DooMBringer? mest aggresive klanen som finnes hva er nicket ditt? hvilke servere spiller du på? det du sa om og spille som jeg vil andre skal spille... i fjor høst startet jeg og en venn ASS-klanen, aggressive suicide squad... den ble raskt oppløst men jeg står fortsatt frem som ett godt eksempel :smile: [ Denne Melding var redigert av: El_PoLLa på 2002-06-14 23:13 ] Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 Quote: .. i fjor høst startet jeg og en venn ASS-klanen, aggressive suicide squad... den ble raskt oppløst men jeg står fortsatt frem som ett godt eksempel :smile: Hehe høre ut som en klan etter mitt hjerte, storming er alltid det artigste, er ikke like ram på det som i gamle dager, men det var kult, dritartig å storme på feks inferno når det er 32, kommer du deg forbi de 2-3 første med livet i behold, så er du inne i huset i løpet av 15 sekunder og kan skyte alle i ryggen :smile:. Uheldigvis dør man oftest før den tid. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå