Makky Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 (endret) Noen som kan finne billigste pris på Motorola E398 og Samsung D500? Telefonen skal være uten abb! Hitill: Motorola: 2.925,00 på telebutikken Samsung: 4189,- på mShop Noen vet om noen lokale butikker med bedre pris? Takker for hjelpen Endret 18. januar 2005 av Makky Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Noen vet om noen lokale butikker med bedre pris? Lokalt kommer vel litt an på hvor du bor. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Noen som kan finne billigste pris på Motorola E398 og Samsung D500? Telefonen skal være uten abb! Hitill: Motorola: 2.925,00 på telebutikken Samsung: 4189,- på mShop Noen vet om noen lokale butikker med bedre pris? Takker for hjelpen nå er ikke mshop en "lokal" butikk da Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Utenabonnement.no har D500 til 3384,-. Det er bare en nettbutikk, men billig er det. Lenke til kommentar
cybervision_ Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Tror du tar feil der broder, Vegard. E800 koster rundt det, mens D500 koster 4099,- Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Leste fort igjennom prisguiden bare.. Stussa litt selv, men gadd ikke bla tilbake. Beklager hvis det oppstod misforståelser... E800 er vel egentlig litt dyr... Den burde kosta nedpå 2500.. Lenke til kommentar
Makky Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 Noen vet om noen lokale butikker med bedre pris? Lokalt kommer vel litt an på hvor du bor. hehe, grunnen til at jeg vil ha "alle" priser, er at lefdals prisgaranti gjelder alle butikker og nettbutikker uansett i Norge...Med "lokalt" mente jeg butikker uten nettsider ol...kan jo hende det er en butikk i troms som selger har et tilbud på en av telefonene...vanskelig for meg å vite prisen i troms når jeg holder til i oslo:P Derfor er forumet her en fin ting, man når mange mennesker fra forskjellige steder Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Dagbladet har også en ganske grei prisguide hvor du også kan finne priser på deksler og slikt. Fungerer noen ganger bedre enn Amobils prisguide. Den heter Rett Pris og du finner den på Dagbladets hjemmeside Lenke til kommentar
Makky Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 takker! Skal følge med, håper senker prisen mer innen 30 dager Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Lykke til Makky Lenke til kommentar
Makky Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 hehe..takk! Man må jo utnytte fordelene når man først handler på lefdal Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) Feilpostet, grunn: Omhandler priser, hører da hjemme under 'Forhandlere og verksteder'. Vennligst les dette for begrunnelse: http://forum.amobil.no/index.php?showtopic=338721 -Flyttes. Endret 24. januar 2005 av Remerser Lenke til kommentar
Makky Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 Ok, takk for at du flyttet den Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Husk nå at varen må være på lager der du vil ta prisgarantiprisen fra . Lenke til kommentar
Makky Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 jepp... men er ingen nettbutikker som selger E398 ifølge prisguiden Lenke til kommentar
Haarball Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Søk på dinpris.no. Stort sett bedre enn amobils prisguide. Lenke til kommentar
LindaMarita Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Hei alle!!! Jeg har et spørsmål, jeg bestilte Samsung D500 fra Siba for en måned siden. Det eneste jeg får av de er tomme løfter og nye leveringesbekreftelser og utsettelser på mail. Ingen telefon i sikte! Så da har jeg gjort som følger: Avbestilt hele telefonen... Så nå lurer jeg på hvilke andre steder som er billige, og som faktisk HAR telefonen, og som det går ann å stole på! Hvis det finnes i det hele tatt da... hehe Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Problemet er at ingen har telefonen inne. Alle venter på nye leveranser fra samsung, og de datoene blir forskyvet hele tiden. Så for øyeblikket er det ekstremt vanskelig... Lenke til kommentar
Grokster Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Hei alle!!! Jeg har et spørsmål, jeg bestilte Samsung D500 fra Siba for en måned siden. Det eneste jeg får av de er tomme løfter og nye leveringesbekreftelser og utsettelser på mail. Ingen telefon i sikte!Så da har jeg gjort som følger: Avbestilt hele telefonen... Så nå lurer jeg på hvilke andre steder som er billige, og som faktisk HAR telefonen, og som det går ann å stole på! Hvis det finnes i det hele tatt da... hehe dette var vel neppe lurt hvis du er desperat etter den telefonen. nå gikk du nettop fra å være i kø for å få telefonen når den kommer til å stå bakerst i køen når den kommer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå