MMORE2001 Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Bil reklamer pleier å være kjedlige men ikke denne, http://www.citroen.no/flash/c4flashvideo/sample5.htm Lenke til kommentar
jsdf Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 ja... den var stili, men lurer litt på om den er feilposta.... ^^ Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Ha den var jo kul! Var jo en transformers bil. Jeg leste mye den tegneserien som mindre. Hadde vert kult med en film eller spill for den saks skyld med såpass imponerende annimasjoner\grafikk. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Dritkjip reklame. Feilpostet også- Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Dritkjip reklame. Feilpostet også- syns ikke den er kjip. syns den er helt rå, men feilpost er det Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Synes reklamen er genial, jeg. Vurderer faktisk å kjøpe bilen, og hvis den ikke oppfører seg som i reklamen skal jeg saksøke Citroen for alt de eier og har! Lenke til kommentar
MMORE2001 Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 Beklage feilpost! Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Rå ?!?! husker dere den forige reklamen som Citroen hadde? Den irriterende franskmannen som vinte i svingene!! dritt!! Citroen har aldri laget gode biler. Ok de var tidlig ute med elektronikk og den fordømte hydrauliske fjæringen men det gikk i stykker til stadighet, nytta ikke å reparere det heller kosta jo like mye som en ny bil! Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Heftig animasjon:) Dere burde sjekke ut Honda sin reklame Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Citroen har aldri laget gode biler. Ok de var tidlig ute medelektronikk og den fordømte hydrauliske fjæringen men det gikk i stykker til stadighet, nytta ikke å reparere det heller kosta jo like mye som en ny bil! Litt uenig i dette. De hadde forhjulsdrift allerede i 34, mens de fleste andre hadde bakshjulsdrift fram til 80-tallet. Senking og heving av bilen kom i 1955 med DS. Frontlykter som fulgte rattet kom i 1969 (OK, det var en bil som hadde det på 40-tallet, men husker ikke hvilken). Lenke til kommentar
joho83 Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Hehe, liten feilpost ja... Tipper den blir stengt snart Lenke til kommentar
petterg Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Heftig animasjon:) Dere burde sjekke ut Honda sin reklame Du kom meg i forkjøpet på den honda reklamen. Den er jo helt rå! Har den liggende i høyoppløsning et sted. Det er faktisk kun ett eneste filmklipp i hele filmen. Husker ikke helt hvor det var. (Så brukte de også endel hundre forsøk på å få det til.) Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Rå ?!?! husker dere den forige reklamen som Citroenhadde? Den irriterende franskmannen som vinte i svingene!! dritt!! Citroen har aldri laget gode biler. Ok de var tidlig ute med elektronikk og den fordømte hydrauliske fjæringen men det gikk i stykker til stadighet, nytta ikke å reparere det heller kosta jo like mye som en ny bil! Denne er helt rå, ja! Ser man på animeringen, og selve modellen, så er det utrolig bra! Noen feil med timing her og der, men det blir bare flisespikkeri. Hvorvidt bilen er dritt eller ei, har jeg ingen formening om. Citroen skal uansett ha ros for reklamen! Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Heftig animasjon:) Dere burde sjekke ut Honda sin reklame Du kom meg i forkjøpet på den honda reklamen. Den er jo helt rå! Har den liggende i høyoppløsning et sted. Det er faktisk kun ett eneste filmklipp i hele filmen. Husker ikke helt hvor det var. (Så brukte de også endel hundre forsøk på å få det til.) *kremt* står det på linken min da De trengte faktisk 2 klipp og 606 (?) opptak Kan du sende meg den høyoppløselige filmen? Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Citroen har aldri laget gode biler. Ok de var tidlig ute medelektronikk og den fordømte hydrauliske fjæringen men det gikk i stykker til stadighet, nytta ikke å reparere det heller kosta jo like mye som en ny bil! Litt uenig i dette. De hadde forhjulsdrift allerede i 34, mens de fleste andre hadde bakshjulsdrift fram til 80-tallet. Senking og heving av bilen kom i 1955 med DS. Frontlykter som fulgte rattet kom i 1969 (OK, det var en bil som hadde det på 40-tallet, men husker ikke hvilken). Feilhjulsdrift er da ikke noe å skryte av... 4x4 eller bakhjulsdrift all the way! Lenke til kommentar
_Prime_ Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Hihi, kul den:D Men når vi først er inne på reklamer, noen som vet hvor jeg kan finne de "karaoke" grandiosa reklamene? Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Siden vi har et eget forum for Bil og Motor stenges denne grunnet feilposting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg