decent Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Ser på prisene på 6800GT-kort og jeg ser at Club3D-kortet er mye lavere i pris enn de andre merkene. Lurer således på om det er noen som har noe erfaringer med dette kortet i forhold til de andre 6800GT-kortene med tanke på ytelse etc? Lenke til kommentar
GunZozz Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 det har ingen ting å si! det har samme GPU som de fleste andre 6800GT kortene trur jeg.. det eneste som er forskell fra produsent til produsent er bundelen. uten om Ausus sin jalla serie v9999.. Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 det har ingen ting å si! det har samme GPU som de fleste andre 6800GT kortene trur jeg.. det eneste som er forskell fra produsent til produsent er bundelen. uten om Ausus sin jalla serie v9999.. Det er jo ikke jalla. De tilbyr bare tilnærmet lik ytelse for en lavere penge. Men alle har like GPU`er, og de fleste utenom 1 bruker også GDDR3 minne, slik referansedesginet er..! Hipp som happ hvem du går for.. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Hipp som happ hvem du går for.. Ja og når Club3D sitt GT kort nå går for 2995,- er det ingen tvil om hva jeg ville valgt Lenke til kommentar
c-man Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Jeg kjøpte dette kortet før jul til 2995 hos mpx. Mine erfaringer er udelt positive. Gikk fra et R9800 pro 128mb kort til dette, og doblet score i 3dm03. Jeg opplever myye bedre flyt i alle spill, med mer "eye-candy" enn tidligere. Støyen er heller ikke så ille med stock kjøler. Jeg har et kabinett med bra gjennomtrekk, så den jobber vel ikke så veldig hardt da. Avgjørende for mitt valg var pris - jeg så ikke noen grunn til å betale mer for kortet. Du får ikke noe særlig med kortet utenom kabler/kontakter/driver, men det holdt for meg. Skal du ha 6800 GT kort kan jeg absolutt anbefale dette, dersom du ikke vil ha en fyldig bundle da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå