Øsse Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Har nettopp installert WinXP Pro og de nyeste driverene fra creative sin hjemmeside. I Counter-Strike er lyden merkelig. Venstre kanal på headsettet er sterkere en høyre og lyden høres generelt forvrengt ut. Tips ? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 øsse87 prøv å stille lyden i creative softwaren. Kjetil Lenke til kommentar
Hoppesagåsa Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Jeg sier bare en ting: fjern driverne til Creative med engang og installer de fra http://www.kxproject.com Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Hoppesagåsa ok men hva er det som er så mye bedre med den driveren i forhold til creative sin,den funker som bare det på min pc. Kjetil Lenke til kommentar
Øsse Skrevet 13. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2002 Heh! Fikk det til å funke nå. Problemet var at CS ikke taktlet s_eax "1" merkelig nok i WinXP Lenke til kommentar
eivtorg Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Mine creative-drivere funka fint, men når jeg installerte software klikka alt, bare masse mokk-opp dritt. Dataen restarta hele tiden og jeg endte opp med å formatere hele greia. Så.... Softwaren er bare crap. Hadde vel ikke noe med saken å gjøre, men ville bare si at mine drivere funker fint. ET Lenke til kommentar
EC Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Hører hjemme i Lyd, lydkort, høyttalere, musikk. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg