TLZ Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 (endret) Dette fotografiet tok eg ifjor sommer. Lagde en photomanip basert på å la noen av bladene være svarthvitt og dermed sende ut som metal. Uansett, nå har eg laget denne på nytt. Har denne gangen vært mye mer nøyaktig med hvor som er svarthvitt(vel egentlig svak blåtone). Til forskjell fra sistgang så bruker eg levels til å dra ned bildet og øke kontrasten og gjøre det litt mer spennende. Da svarthvitten og grønn("orginal")fargene hadde forskjelige lysstyrke så hadde de "hver sin" lysstyrke. "Metallet" har fått en svak blåtoning. Nå lurer eg på hva som kan gjøres mer på dette bildet! Er det noen som har forslag? Hva er det som er galt med bildet? Hva er bra? Ganske enkelt kritikk hadde vært veldig greit å få her! Endret 18. januar 2005 av TLZ Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Ideen er god, bra komposisjon og gjennomføringen ser bra ut. Men det er litt vanskelig å vurdere skikkelig på så lite bilde. Det mest uheldige med bildet er den svarte flekken (skyggen) over et av bladene. Den synes jeg er alt for fremtredene og forstyrrende. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 Er klar over den, men vet ikke helt hva eg kan gjøre med den. Å fjerne skygger er ofte risky bussiness... Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 (endret) Noe sånn? Edit: Glemte å si at det var et bra bilde Endret 18. januar 2005 av nd4spd Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 Ai.... Tror eg har undervurdert photoshop her gitt! Men hvordan gjort du det? Patch tool? Healing brush? Noe annet? Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Brukte healing brush med "normal" og "replace" modus Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 Ok, skal prøve det og se. Komer muligens med ennda et bilde i denne tråden... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå