Lars73 Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Heisann Har lett etter svar på dette men ikke funnet noe. Har lastet ned en gjestebok som jeg gjerne vil bruke på mitt domene. Noen som kan forklare meg hvordan jeg laster det opp til siden? Prøvde å legge opp via ftp, og skrive inn adressen til gjesteboka som http://www.mittdomene.com/guestbook.php, men det funka jo ikke. Hadde satt veldig pris på hjelp selv om dette spørsmålet kanskje er veldig innlysende for dere. Mvh Lars Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Lå du guestbook.php i public_html-mappen? Hvis du gjorde det skal det funke - du skal veffal ikke få 404 (file not found). Lenke til kommentar
Lars73 Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 Okei, jeg får prøve en gang til. De andre filene laster jeg også i root, ikke sant? Er noen mapper som inneholder smilies osv. Var også med en index.html fil i pakken jeg lastet ned. Vet du hva den skal brukes til. Skal jeg bare ignorere den eller? Takker for svar Lenke til kommentar
Lars73 Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 Får denne meldingen: Database Connect Error Noen som har noen ideer? Lenke til kommentar
MirusMentis Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 bruker den mysql? I såfall har du oppgitt riktig navn på databasen? riktig brukernavn og passord? Har brukeren lese/skrivetilgang til mysql databasen? Hvis du legger link til der du fant gjesteboka så kan jeg jo se på den.. Lenke til kommentar
Lars73 Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 Takk for svar. Problemet er løst. Årsak til problemet var uvitenhet fra min side... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå