Krankemot Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Var inne på siden deres for noen dager siden og så de hadde 700-linjen til 195,-. Trodde det nå var kommet ytterligere priskutt Tror ikke jeg kommer til p velge Firstmile uansett. "Er det mer enn 20 interesserte på en sentral kommer vi til å bygge ut". Dette sa de da de startet opp, men ingenting har skjedd. *Riste på hodet* det tok "litt" tid her også... lettere sagt over et halvt år, da hadde vi mange fler enn 20 intreserte... Lenke til kommentar
M_Mickey Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Synes det er dårlig at hw.no ikke klarer å skille bredbånd fra telefon enda. Prisene dere her referer til forutsetter at man betaler en viss sum (minimum 80,-) direkte til telenor hver måned i tillegg, synes det er rart at ikke konkurransetilsynet reagerer på denne formen for utpressing. I dag er det bredbånd som er hovedtjenesten man får igjennom kobberet som ligger der og fasttelefoni er tilleggstjenesten. Derfor burde telenor kreve samme leien fra alle bredbåndskunder og heller gitt rabatt på fastelefon hvis man valgte det i tillegg. Skjønner at telenor vil ha leie for kobberet sitt, men ikke at de kan presse kundene sine på denne måten, fri konkurranse er det ialle fall ikke. Telenor liker som kjent å melke ku(nd)ene sine, og her til lands har de frie tøyler virker det som. På adsl bredbånd (som i tilknytning til internett med en viss hastighet) er Ngt billigst, hvis du blander inn fasttelefon fra telenor er de ikke det lenger. Det ryddigste av Hw.no er derfor å inkludere alle avgifter når de referer til priser på adsl bredbånd. Lenke til kommentar
boosting Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Venter i spenning på at nextgentel skal svare med nye tilbud i den store krigen. Dette var bra nyhet! Trur det blir et bra år på bredbåndsfronten Spurte NGT akkurat om dette, og de har ingen umiddelbare planer om å sette opp hastigheten (de hadde jo "akkurat" gjort det!). Men, de er jo allerede akterutseilt nå, selv om de har OK hastighet ut. Bra tilbud fra firstmile, men 640kb ut på en 8mbit blir jo for dumt. Nei, har bestillt 2mbit symmetrisk her Lenke til kommentar
Mosess Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Bra tilbud fra firstmile, men 640kb ut på en 8mbit blir jo for dumt. Nei, har bestillt 2mbit symmetrisk her Enig.. Det er bare tull med litervis av båndbredde en vei når man ikke har støtte andre veien. Lenke til kommentar
EpziloN Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 jeg er så veldig klar for at Tiscali skal sette opp hastigheten på sine linjer. 700 linjene er så veldig 1999. Epz. Lenke til kommentar
Mio Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 jeg er så veldig klar for at Tiscali skal sette opp hastigheten på sine linjer. 700 linjene er så veldig 1999. Epz. Tviler på at Tiscali setter opp linjehastighetene, trodde Tiscali var solgt til Telenor nå jeg, eller det skal selges i hvertfall. Er det ikke litt pointless og tegne nytt abb nå som ADSL2+ snart kommer? Jeg har Echo linjen fra ngt nå, men kunne også godt tenkt meg litt mer i upload.Tror jeg venter på ADSL2+, da har man 2,5-3mbps upload hvis man er heldig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå