Gå til innhold

hviket merke 6800gt skal man velge?

Mad_Max

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
fant bare Dette inne.

Til de prisene haddet jeg heller kjøpt x800xt, du få faktisk dem helt nede i 3600 nå, men det er jo helt skrapet over alt da. Men ville heller satt meg på vente liste en a å betale den prisen der for 6800gt

Det var jo sykt dyrt. MPX.no selger jo BFG Tech 6800 Ultra OC til 3999,- !

Lenke til kommentar

Jeg for min del er veldig fornøyd med POV. Men GF6800GT virker litt overpriset i disse dager. GF6800 Ultra har falt i pris, og det har også Radeon X800XT gjort, så disse kan være alternativer, med mindre det er snakk om OpenGL/Linux-bruk. Da er ATI heller mindre egnet.

Endret av stigfjel
Lenke til kommentar
JA JØSS.

ser at man kan få et Club3D Radeon x800XT 256MB Skjermkort.

til 3699 :) det må vell være et mye bedre kjøp. trur ikke dere også det?

http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=42551

Hvis du ser på pris vs ytelse på disse to Club3D kortene syns jeg begge er relativt gode kjøp. XT kortet er litt mer en 20% dyrere men har også høyere ytelse i endel spill. La økonomien bestemme og du vil sannsynligvis uansett bli fornøyd tror jeg. :)

Lenke til kommentar
JA JØSS.

ser at man kan få et Club3D Radeon x800XT 256MB Skjermkort.

til 3699 :) det må vell være et mye bedre kjøp. trur ikke dere også det?

http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=42551

Jo. Radeon X800XT er kraftigere enn GF6800GT, og vil gi bedre resultat hvis man skal spille Direct3D-spill, som f.eks. Halflife 2. Jeg er litt usikker på Linux-fronten, fordi ATI kom med nye drivere som visstnok skal være mye bedre enn det har vært før. Men når det kommer til OpenGL, er nok nVIDIA fremdeles et bedre valg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...