mixer23 Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Er på jakt etter en billig og grei trådløs router for å sette opp mitt første hjemmenettverk. Er det noen som har erfaring med denne : 3Com OfficeCon 54Mbps Wireless Cable/DSL Tar gjerne imot andre anbefalinger også. Skal brukes til å koble sammen to maskiner med kabel, og et Pinnacle ShowCenter trådløst Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Har ikke noen erfaringer med den der, men jeg kan absoulutt anbefalle linksys routere, ta en titt på denne Lenke til kommentar
radisson Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 (endret) jeg har problemer med 3com routeren. Den fungerer dårlig med WPA krypteringer - faller ut etter en times bruk. update: blir vel kanskje litt misvisende å skylde kun på router men jeg har også 3com pc-card trådløst nettverkskort. Og jeg er egentlig ikke helt sikker på hvor problemet egentlig ligger - dvs. om det er routern som er dårlig eller om det er nettverkskortet.... Endret 18. januar 2005 av radisson Lenke til kommentar
steinrr Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Jeg har veldig bra erfaring med Linksys. Ta en titt på http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=354026&hl= Lenke til kommentar
pstub Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 (endret) *FJERNET* Endret 31. januar 2005 av pstub Lenke til kommentar
mixer23 Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 Har sett litt rundt på nettet nå også, og er blitt overbevist om at Linksys er noe å satse på. Bestilling er lagt inn, og venter spent på at pakken kommer i posten Takk for all hjelp... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå