Stein-Erik Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 formaterte C: hardsiken for litt siden og instalerte xp på nytt, og så når jeg skulle åpne en sang på D: hardisken(en helt annen harddisk) så ville den ikke åpne sangen, men mange av sangene funker og mange funker ikke samme med bildenen jeg har på den hardisken. Mens alt annent jeg har på den funker helt fint. Noen måte å fikse tilbake sangene mine på?? takk for svar Lenke til kommentar
j-- Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Har du lagt inn WinAmp eller tilsvarende? Du sier at ikke bildet passer sammen med sangene på disken. Hva mener du med det? Album-cover's? Lenke til kommentar
Stein-Erik Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 nei har aldri hatt winamp hvordan d? bildene og sangene har ikke noe ting med hverandre å gjøre. Men det er samme sympthomene på disse 2 filtypene Lenke til kommentar
talisar Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Hei Det første som slår meg er at bildene eller musikkfilene er av et filformat du ikke lenger har støtte for. Har du hatt noen 3djepartsprogrammer inne som du har brukt til å høre lyd / se bilder før? Vet du noe om filformatet på musikk og bildefilene? Typisk mp3, jpg, tiff, wma osv? Lenke til kommentar
Stein-Erik Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 helt vanlige filer som mp3 , jpg. Ikke hatt noen andre programmer da enn nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå