IntelAmdAti Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Hver gang jeg høyreklikker på en fil og fører musepekeren forbi "Send to" og når jeg åpner "Min datamaskin" starter dvd-spilleren opp og ser hva som er inni den.. Dette tar litt tid og enkelte ganger henger maskinen seg fast inntil dvd'en er ferdig med å se hva som ligger i stasjonen.. Hvordan kan jeg gjøre slik at dvdspilleren kun starter når jeg faktisk trykker på dvd-spiller og faktisk skal bruke spilleren? 90% av gangene jeg venter på at dvdspilleren skal bli ferdig med å søke på cd'en da skal jeg ikke bruke cd'en idetheletatt, så dette er bortkastet tid. Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Forsøk å høyreklikke på den aktuelle dvd-romen i Min datamaskin. Så velger du Egenskaper. Videre klikker du på fanen Autokjør. Der kan du velge "Velg en handling som skal utføres" og "Ikke gjør noe". Mulig du må gjenta prosessen for alle alternativene; "Tom DVD", "Musikkfiler", osv. Vet ikke om dette vil hjelpe, mulig Windows uansett vil søke etter innholdet på stasjonen. men det er verd et forsøk, det du gjør er å skru av autokjørfunksjonen Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 prøv med TweakUI: http://www.annoyances.org/exec/show/tweakui Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå