arthur_mukk Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 LG med ny TV-mobil LG slo seg ikke til ro med å ha en telefon som kan ta imot TV-sendinger fra satellitt, og lanserer nå en mobiltelefon som tar inn bakkesendte TV-signaler. Les artikkelen her Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Fin Den! Må si meg enig der ja Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Den var litt snål synes jeg. Men fin var den jo også! Nice skjerm. Men man må vel betale en liten lisens for det der, vel? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Den var litt snål synes jeg. Hvorfor? Var utrolig fin syns jeg. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 (endret) Synes antenna på siden var dum og skjermen var litt uvant. Der jeg kommer fra betyr snål noe annet enn rar. Endret 19. januar 2005 av Vegard_ Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 sorry, men må si at den mobilen var helf for j***** stygg! når har LG gått over grensen! men skjermen derimot, er jo helt super! Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 sorry, men må si at den mobilen var helf for j***** stygg! når har LG gått over grensen! men skjermen derimot, er jo helt super! Det er det jeg sier. Synes LG burde skjerpe seg litt med designet på noen av de nyeste telefonene sine. De har klart seg glimrende inntil nylig, men nå går de litt over streken, synes jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg