Gå til innhold

Western Digital og Døde disker?

rvenes

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er en vanvittig tråd, som har absolutt 0 verdi. Hadde tenkt å kjøpe WD disk, og ble happy da jeg så tråden, for nå ble sikkert ting oppklart!!! my ass...

Folk klarer tydeligvis ikke skille mellom disker kjøpt for 2 uker siden og disker kjøpt for 5 år siden. Hvor mange poster må inn her for å fortelle om gamle disker som virker? Hvordan i HULE skal dette ha verdi for kjøp av nye disker???

Jeg har selv en gammel WD, woohoo, 20gb, går så det suser. Det forteller meg null og niks når jeg i dag skal kjøpe ny.

Og enkelte går rimelig langt for å forsvare diskene; "dere tar de med på lan og slår dem litt", det gjelder tydeligvis utelukkende WD disker... yeah...

Såfremt ikke flere diskuterer rundt nyere WD disker, og kutter ut monitoringprogrammer og liknende crap, så kan vel like godt tråden stenges, eller topic endres, for så langt er det 8 sider med kanskje 6 interessante innlegg her.

Sånn... da fikk man ut litt frustrasjon. :hmm:

Lenke til kommentar

Prøvde og sei fra, men hjalp det?

Mange ville fantasier ute og går her ja.

Den LAN greia erj jo utrulig.

WD diskene dør ikkje etter eit 1 år, dei dør etter 1 dag eller 1 veke eller måned kanskje. Min sin tok jo kvelden 12 timer etter eg satte den i ei ny maskin.

Moderator kan stenge tråden og starte ein ny... der vi får bort alle WD fanboysa...

Lenke til kommentar

Må si meg enig her ja.. Hvorfor skal brukerene skrive om og om igjen sine meninger om diskene, detet gjør ikke om igjen at andre har problemer med diskene sine..

Tråden har blitt noe uryddig etter alt dette og man må bla seg igjennom ganske mange sider med WD og HD fakta, Kan tipse et par mod's om se innom tråden din;)

Endret av Omy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...