Gå til innhold

Stue PC i dvd spiller(Update 2/3-05)

Anbefalte innlegg

ikke dumt....

driver å mekker på update nå...kommer om en liten stund, driver å mekker no hjemmesidegreier også....med noen bilder av dette....

Hmmm...får nok ikke opp noe før imorgen....vart litt sent nå...

Nice... håper du får det til! :dribble:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

selvfølgelig den dagen jeg har tenkt å gjøre mye med PC'en så er det ca.1000 andre ting som må gjøres først...

og nå skjer det ettellerannet med den der home.online greia, så den fungerer ikke heller....

menmen...

Kan begynne med å fortelle at jeg har funnet ut hvordan jeg skal ha HK'et, det blir liggende oppned for at det skal bli plass...Det vil komme litt over drevet...så jeg måtte skjære vekk litt plastikk for at det skulle gå...

Har kutta hull på baksiden av spilleren der HKet skal være og...jah...det er vel alt jeg fikk tid til idag, har bestilt resten av det jeg trengte også nå, Maxtor Dmax10 200GB, Crucial512mbpc3200, og shuttleX 250wPSU, så det kommer forhåpentligvis iløpet av de nærmeste dagene...

og da fungerer home.online greiene igjen.......I 5 MINUTT..!....f***s dritt da..

Sånn blir det....

post-226-1109718119_thumb.jpg

Endret av eirikhaf
Lenke til kommentar

og her med HK og minne på plass....som man ser er det ikke mye plass det er snakk om her...

ikke allverdens til kutte/skjære egenskaper på denne gutten her så det blir ikke så veldig pent at det gjør noe... :innocent:

og bilde kvaliteten er ikke noe særlig heller, har kun mobilkamera.... :(

post-226-1109718374_thumb.jpg

Endret av eirikhaf
Lenke til kommentar

og sinnsykt sterkt....

som sagt...skulle hatt et skikkelig kamera jah.... :cry: men de kronene jeg hadde har nettopp gått til noe litt "viktigere"..så dere får bare leve med det folkens.....

Det programmet jeg bruker til dipslayet er et som heter LCD Smartie , fungerer greit nok, hvis noen har noen andre(bedre) tips så hadde det vært kos...

post-226-1109718971_thumb.jpg

Endret av eirikhaf
Lenke til kommentar

Men, det jeg skal gjøre er å få lånt meg et digitalt kamera av en kompis...så skal vi få se om jeg får tatt noen skikkelige bilder...

Ellers....så får jeg ikke gjort noe mye mer fornuftig med pcen før jeg får resten av det jeg mangler...HD, minne og PSU.... :hrm:

bestilte mandagskveld og det er fortsatt ikke registrert hos posten.... :( fikk sporingsnummer idag da....

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Heisan! Nano kortet fra Via kan du ikke regne med å se i det norske markedet før 3dje kvartal 2005. Men - det samme Chipset har du på Via sitt kort som kommer i masseproduksjon nå i mai - EPIA-SP. dette er et kort som nok vil egne seg som HTPC (ikke spillmaskin). EET er distributør for Via sine kort og både carputer og Multicom + datakompaniet selger dette via sine nettbutikker. (Når det kommer til lager da...) :yes:

Lenke til kommentar
Heisan! Nano kortet fra Via kan du ikke regne med å se i det norske markedet før 3dje kvartal 2005. Men - det samme Chipset har du på Via sitt kort som kommer i masseproduksjon nå i mai - EPIA-SP. dette er et kort som nok vil egne seg som HTPC (ikke spillmaskin). EET er distributør for Via sine kort og både carputer og Multicom + datakompaniet selger dette via sine nettbutikker. (Når det kommer til lager da...) :yes:

takker for info om nano itx...!

som det står litt tidligere i posten så har jeg fått HK, et epia SP 13000... :w00t: (fikk det i slutten av februar :tease: ) men jeg har ikke fått oppdatert her på en stund nå....har vært så mye som har skjedd den siste tiden..også har jeg ikke vært hjemme...men jeg er omtrent helt ferdig, bare noe små ting som gjentstår..også har jeg ikke fått stressa med kamera ennå heller...tenkte jeg ikke skulle legge ut bilder før jeg får tatt noen med et skikkelig kamera...

Og som det også står tidligere så har jeg også kjøpt meg en fjernkontroll....

Endret av eirikhaf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...