Gå til innhold

Stue PC i dvd spiller(Update 2/3-05)

Anbefalte innlegg

kom frem til at det blir noe rundt 4000kr for de greiene der....inkludert frakt og moms og hele pakka...også blir det sikkert noen 100 ekstra til de på posten også.. :thumbdown:

svir greit på studentpengpungen jah....

faen...tror ikke jeg har brukt så mye penger på noe som du får igjen så lite for før... bortsett fra mobiltelefoner da...

også kommer HD og minne i tillegg...så spørs d om jeg må kjøpe nytt tastatur og mus snart også...spørs litt hvordan d vil fungere med fjernkontrollen, om hvor mye jeg kan kontrollere med den...

Endret av eirikhaf
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hmmm..blir nok ikke begynt på noe som helst før ut i neste uke en gang...er på NM i Skiskyting for tiden så da blir det ikke mye som blir gjort hjemme nei...vet ikke om varene har kommet ennå heller.. :hmm: får ikke vite før søndagskveld... :( menmen....da kommer det hvertfall oppdateringer..!! :w00t: men uansett får jeg ikke kortet før på mandag.... :cry: forhåpentligvis....

Endret av eirikhaf
Lenke til kommentar

Ser ikke helt godt på spilleren, men er det en av merket KISS?

Hvis ja, så var det ikke så rart at DVD-drevet passet inn i en PC, siden de, og andre billige merker har brukt PC drev som er billigere en spesial drev.

Noe som er synd, siden min 2 Toshiba har tatt kvelden, og den har 2 skuffer i ett drev. Og plass nok til en liten PC i kabinettet.

Og det er ikke vanskelig å se hvorfor produsentene greier å lage smale og små DVD maskiner i dag. Ikke store komponentene innvendig

Lenke til kommentar

Det er en Mustek spiller...men lurer på om det var en sånn billig type ja...selv om den ikke var så veldig billig på den tiden... ;) iforhold til dagens priser...

2skuffer i et drev...?hvordan fungerer det..?og den fungerer ikke med en pc..?har du prøvd..?

det er sant ja...ikke store komponenter nei.. :whistle:

Har kommet meg hjem nå...fikk lappen fra Tollpost Globe på fredag... :w00t: men selvfølgelig var jeg ikke hjemme da... :( det står at jeg må ringe de iløpet av en uke for avtale om utlevering, så det spørs om jeg får det imorgen.....

Endret av eirikhaf
Lenke til kommentar

JADDA...!!!

Idag har jeg fått pakken...!!mini-ITX sp13000! 1,3GHz...! drit rått...

Men, finnes det en "oscar" for idioti..?var sikker på at den VFD displayet jeg bestilte var med USB men neida, det var med parallell tilkobling....F***..sjekka på nettsida nå...og der står det også ganske klart og tydelig: ready-connected to a parallel connector and powered to a standard 4 pin Molex connector, og det er jo selvfølgelig ikke på HK'et...kan bli så frustrert til tider.....men noen som vet om en måte å koble parallell til serial eller usb..?

Fant ut nå at det faktisk var en parallell tilkobling onboard allikevel...! :w00t: drit bra...! skal se om jeg finner ut hvordan det greiene der fungerer.....da blir det nok ikke noe oscar på meg....heldigvis...hehe

Endret av eirikhaf
Lenke til kommentar
2skuffer i et drev...?hvordan fungerer det..?og den fungerer ikke med en pc..?har du prøvd..?

Det fungerte helt perfekt, de ligger rett over hverandre, og jeg kunne spille av en film, mens jeg byttet ut disken i den andre. Og når jeg trykket på en knapp på fjernkontrollen så byttet den disk selv.

Tenk hvor utrolig kjedelig det er når man må bort å bytte disk midt i langversjonen av "Lord of the Rings". Det slapp jeg da. Bare synd den røk, og at Toshiba ikke lage flere slike. Var en utrolig bra spiller også, eksepsjonelt bra bilde til prisen, 4999,-

Lenke til kommentar

ikke dumt....

driver å mekker på update nå...kommer om en liten stund, driver å mekker no hjemmesidegreier også....med noen bilder av dette....

Hmmm...får nok ikke opp noe før imorgen....vart litt sent nå...

Endret av eirikhaf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...