funkycloud Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Heisaann godtfolx Jeg gjorde tabben og kjøpte det Sony 4 megapixel kameraet på elkauf til 995 kr Ikke kjøp det, helt uskarpe bilder, ubrukelig. Men nå lurer jeg på å bytte det i dette? Noen som har noen innsikt om Agfa T6 er bra elle rblir det katta i sekken igjen??? 6.3 mp, men somsett i tilfellet over mp er ikke alt. Takknemlig for svar. Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Såvidt jeg vet så er Agfa T6 produsert av selskap i Taiwan som selger det med mange forskjellige lisenserte navn. Ligg unna alle de billigkameraene til du har beviser på at de er bra nok til ditt bruk. Et brukbart Nikon eller annet fornuftig merke trenger ikke koste mye mer og i noen tilfeller mindre. Lenke til kommentar
berntmh Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 (endret) CANON POWERSHOTA400 til 1299,- på elkjøp er kanskje et tryggere kjøp. Ikke spesielt bra, men i forhold til prisen tror jeg det er meget bra. EDIT: Eller kanskje Canon PowerShot A75 til under 2000,- er et bedre valg. Endret 18. januar 2005 av berntmh Lenke til kommentar
bad_kernel Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Heisaann godtfolx Jeg gjorde tabben og kjøpte det Sony 4 megapixel kameraet på elkauf til 995 kr Ikke kjøp det, helt uskarpe bilder, ubrukelig. Men nå lurer jeg på å bytte det i dette? Noen som har noen innsikt om Agfa T6 er bra elle rblir det katta i sekken igjen??? 6.3 mp, men somsett i tilfellet over mp er ikke alt. Takknemlig for svar. Har kjøpt det samme sony digicam DSCP-43 men har levert den tilbake til butikken og kjøpt AGFA 6.3 MP for ett par dager siden. Er kjempe fornøyd , den tar flotte bilder uansett om det er natt eller dag. Skal testa den sikkelig i dag etter jobben. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 jeg kjøpte også dette kameraet på elkjøp og leverte det tilbake dagen etter, for noe skrap. du kan vel få pengene tilbake? hvis 30 dager har gått kan du se på CANON POWERSHOTA400 for 200 eller 300 kr mer Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Heisaann godtfolx Jeg gjorde tabben og kjøpte det Sony 4 megapixel kameraet på elkauf til 995 kr Ikke kjøp det, helt uskarpe bilder, ubrukelig. Men nå lurer jeg på å bytte det i dette? Noen som har noen innsikt om Agfa T6 er bra elle rblir det katta i sekken igjen??? 6.3 mp, men somsett i tilfellet over mp er ikke alt. Takknemlig for svar. Har kjøpt det samme sony digicam DSCP-43 men har levert den tilbake til butikken og kjøpt AGFA 6.3 MP for ett par dager siden. Er kjempe fornøyd , den tar flotte bilder uansett om det er natt eller dag. Skal testa den sikkelig i dag etter jobben. Flott om du kan legge ut noe testbilder av dette kameraet . Husk en ting folkens. Å kjøpe billigst lønner seg nesten aldri. Ei heller dyrest. Lenke til kommentar
funkycloud Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 Hei alle, takk for respons Har fått pengene tilbake nå. bad_kernel: vært kjempe å sett åssen bildene fra agfaen så ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå