flodhest Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Tenkte å lage en side der jeg kan legge ut de bildene jeg er mest fornøyd med. Ønsker kritikk på design, oppsett, kode (den er VELDIG "smørjete" for øyeblikket) og jeg ønsker å høre deres generelle inntrykk. Si ifra om bugs og andre ulumskheter! LINK. Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 normalt det skal se slik ut? er i firefox Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 *hyl* Nei, det er ikke normalt. Hvorfor ser det slik ut? Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 skal jeg være ærlig? har ikke peiling. Er ikke så god med websider. Men sjekket siå for å se hvordan det var. Så jeg posta her hvordan jeg såg den. Du får sikkert svar om en stund eller i morgen tidlig når de fleste er våkne Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 Hehe, vi får håpe på det ja. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 ser sån ut i opera(8b1) også :s hvordan skal den se ut? Lenke til kommentar
andre_goaaal Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Har ikke sjekket kode jeg.. Men uansett siden ser bra ut i min syn.. GOGO ;)Tror du har skrevet feil i kode... et eller annet sted Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Sleng på en <hr style="clear: both; visibility: hidden;"> nederst i innholdsdiven/containerdiven. Kommer litt an på, prøv deg fram. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Fungerer fint i opera. Hos meg i alle fall. 7.54 ^^ Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 Nå er jeg et steg nærmere ferdig resultat. Det fungerte med Clear:both; Men hvorfor synes ikke borderen på siden nå? Det er liksom kuttet. Har oppdaget en bug i IE også, argh! Hvordan får jeg siden til å se ut som den skal? Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 (endret) Synes den var noe kjedelig.... "siste nytt" og "linker" ikke burde sett ut som menyvalg. Headeren var helt ok, men burde kanskje hatt noe tekst? Footer? Endret 18. januar 2005 av <ingve> Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 (endret) Siden er ikke veldig "sprudlende" nei, men i.o.m at dette er en bildeside er det innholdet som har fått høyest prioritet. Blir kanskje litt bedre når jeg får lastet opp bildene. En footer hadde kanskje gjort seg ja. Skal se hva jeg kan gjøre med det. Når det gjelder header skal jeg få opp litt tekst, så snart jeg vet hva det skal stå. Må få registrert et par domenenavn snart. Endret 18. januar 2005 av flodhest Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Noen av menyvalgene forsvant når jeg hadde musen over. Vet ikke om det skal være sånn men uansett så burde du fikse det. Lenke til kommentar
joffar Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 enkelt oppsett, men det hadde gjort seg med noen bilder slik at en kan se hvordan det kommer til å bli... Dersom du legger hover og normal bildet på lenkene dine i samme bilde, og flytter bildet ved hover, slipper du at menyen forsvinner ett lite øyeblikk ved hover. Stå på-. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 Skal få smelt opp noen bilder så snart jeg føler meg fornøyd med oppsettet, altså, når siden blir bugfri. Og til da må jeg finne ut hvorfor den ikke vises som den skal i FF og IE. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 (endret) Ah, la til overflow: auto;. Da fungerte det! Men lurer litt på den bugen i IE. Noen som har en fornuftig forklaring på den? edit: Da har jeg lagt ut noen bilder. Men her har jeg støtt på et merkelig problem. I Opera får jeg liksom et bilde under hvert av thumbnailene når jeg trykker på de, og i firefox er det plutselig en border rundt de, som skifter farge med mouseover, egentlig litt stilig det siste der, men jeg aner ikke hvorfor det er blitt sånn? linklinklinklink edit igjen: Forresten, fant det sånn halvveis ut nå. Endret 18. januar 2005 av flodhest Lenke til kommentar
phun-ky Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 legg til en border="0" i img taggene dine, så slipper du det blå rundt bildene når du linker på dem.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå