CSSSK Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Har bestemt meg for å gjøre noe med formen jeg er i nå... Er for øyeblikket 21 år, 180 høy og veier 85kg. Har blitt veldig lite trening på meg i det siste 1,5 år. Hadde egentlig tenkt å begynne på kickboksing etter nyttår, men det ser ut til at jeg må ta en operasjon i skuldra i løpet av dette halvåret, og siden det koster en hel del med den kickboksinga, så venter jeg heller til etter sommeren med å begynne, da jeg ikke vet hvor lenge jeg får vært med der pga skuldra mi... Det jeg har til rådighet derimot, er et par hantler med en del vektskiver, en benk som kan brukes til treningsbenk (kan ikke stilles skrått, men det er da en benk ). Målet er å bruke året på å komme tilbake til den vekten jeg var i for 1,5 år siden - 75-76kg, og helst være sånn middels trent eller mer - ikke kvapsete som jeg føler meg nå... Planen var å bruke det her til trening av mage. Ellers skal jeg prøve å gå en tur/småjogge (har aldri fått noe sansen for rask jogging, har forsøkt en del tidligere. Sykling er kanskje bedre?) før frokost så ofte jeg kan, og i den grad jeg får til spise sunnere Men jeg trenger å trene overkroppen, og det er her jeg trenger et program for hantler... Noen som kan hjelpe meg? Ser det sånn noenlunde greit ut det opplegget her eller tenker jeg riv ruskende galt noe sted? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå