Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

nesten ingen internett sider som går

Anbefalte innlegg

har i de siste dagene hatt problemer med att jeg plutselig ikke kommer inn på internett sider(og diverse linker), jeg kommer inn hvis jeg trykker "oppdater" ca 1000 ganger...

bruker firefox, og har prøvd og avinstallere og installere det igjen.. har samme problemet med explorer...

noen som vet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

jeg har også det samme problemet, formaterte igår, men problemene forsvinner ikke.

bruker trådløst og får pinget alle sider fra 30-50 ms..

noen som vet hva problemet kan være?

har prøvd både firefox, explorer og opera, men problemet forsvinner ikke.

har ikke noe spyware heller.

Lenke til kommentar

har prøvd tracert og den stopper ikke opp på veien gjennom.. :p

min ISP er flink (suger maksimalt).

har ikke peiling på hva problemet kan være heller, sitter i nettverk med 2 andre maksiner og de kommer inn på web-adresser..

noen flere forslag?:)

EDIT: MSN og mIRC fungerer som det skal til opplysning.

Endret av trollshaw
Lenke til kommentar

Hvilken firewall bruker dere ?

Jeg hadde problemer med mange nettsider forrige uke, det viste seg at sygate-brannmuren hadde begynt å blokkere deler av trafikken. Vet ikke hvorfor siden jeg ikke hadde endret på noe, det kan være at den hadde fått en automatisk oppdatering som skapte problemet. :roll:

Lenke til kommentar

vi bruker ingen firewall, viss jeg lar den stå å LENGE i opera så kommer siden opp til slutt..

jeg trodde kanskje det skulle være noe feil med maksinen etterosm at den er litt gammel, men så tok jeg den med hjem i jula og der fungerte den utmerket.

så hva problemet kan væra hos meg har jeg ikke peiling på.

mottar forresten IP av en W-LAN router type d-link (vet ikke helt hvilken modell det er).

noen som vet om det er muligheter og sette noen slike grenser i den routeren slik at jeg kan få et slikt problem som jeg har?

har ikke tilgang til routeren, men jeg kan sikkert få lov til å se på den viss jeg tror det kan være ett hinder for at jeg ikke får noe web-tilgang.

takk

Lenke til kommentar

nå er det ikke lenger slik på pc'n her! :w00t:

det jeg gjorde var og installere Ad-Aware SE, brukte Ad-Aware 6 før, men når jeg prøvd SE, så fant den over 116 filer(som ikke ad-aware 6 fant) som ikke skulle være på pc'n, sog nå fungerer det som det skal..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...