Simkin Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 har i de siste dagene hatt problemer med att jeg plutselig ikke kommer inn på internett sider(og diverse linker), jeg kommer inn hvis jeg trykker "oppdater" ca 1000 ganger... bruker firefox, og har prøvd og avinstallere og installere det igjen.. har samme problemet med explorer... noen som vet? Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Det har vært irriterende elendig i det siste.... Ingen vits å klikke oppdater heller for det kommer først når det vil selv. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 Det har vært irriterende elendig i det siste.... Ingen vits å klikke oppdater heller for det kommer først når det vil selv. ja det er JÆVLIG irriterenes.. så da er det ikke bare hos meg det er slik da Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 (endret) hvilken ISP har du? spyware? virus? firewall? ikke så enkelt å gi noen råd når man ikke har noe å gå etter annet enn firefox Endret 18. januar 2005 av JKJK Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 (endret) ØYH!!!! mulig jeg har det samme problemet!! men jeg bruker opera da.... EDIT: jeg vet ikke opm det kommer av seg selv da.... fordi jeg gidder ikke å vente... Endret 18. januar 2005 av norma_saw Lenke til kommentar
trollshaw Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Hei! jeg har også det samme problemet, formaterte igår, men problemene forsvinner ikke. bruker trådløst og får pinget alle sider fra 30-50 ms.. noen som vet hva problemet kan være? har prøvd både firefox, explorer og opera, men problemet forsvinner ikke. har ikke noe spyware heller. Lenke til kommentar
*Tronaldo* Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Hei! Kan dere ikke bare kjøre en trace og se hvor det stopper/henger? Eksempelvis tracert www.vg.no eller tracert www.cnn.com Hvilken ISP har dere som har problemer? Vet at NGT til tider har slitt med en rotten boks... *Tronaldo* Lenke til kommentar
LoS Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Har hjulpet å bytte dns-servere hos meg før ihvertfall. Kanskje det hjelper for dere og. Dns-servere finner dere på de fleste isper sine sider. Lenke til kommentar
trollshaw Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 (endret) har prøvd tracert og den stopper ikke opp på veien gjennom.. min ISP er flink (suger maksimalt). har ikke peiling på hva problemet kan være heller, sitter i nettverk med 2 andre maksiner og de kommer inn på web-adresser.. noen flere forslag? EDIT: MSN og mIRC fungerer som det skal til opplysning. Endret 18. januar 2005 av trollshaw Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Hvilken firewall bruker dere ? Jeg hadde problemer med mange nettsider forrige uke, det viste seg at sygate-brannmuren hadde begynt å blokkere deler av trafikken. Vet ikke hvorfor siden jeg ikke hadde endret på noe, det kan være at den hadde fått en automatisk oppdatering som skapte problemet. Lenke til kommentar
a_sondre Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Har også samme problem, Må restarte enkelte ganger for å få opp sider igjen. Irriterende som bare fy. Har forøverig adsl fra telenor og zonealarm firewall Lenke til kommentar
trollshaw Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 vi bruker ingen firewall, viss jeg lar den stå å LENGE i opera så kommer siden opp til slutt.. jeg trodde kanskje det skulle være noe feil med maksinen etterosm at den er litt gammel, men så tok jeg den med hjem i jula og der fungerte den utmerket. så hva problemet kan væra hos meg har jeg ikke peiling på. mottar forresten IP av en W-LAN router type d-link (vet ikke helt hvilken modell det er). noen som vet om det er muligheter og sette noen slike grenser i den routeren slik at jeg kan få et slikt problem som jeg har? har ikke tilgang til routeren, men jeg kan sikkert få lov til å se på den viss jeg tror det kan være ett hinder for at jeg ikke får noe web-tilgang. takk Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 hos meg virker ikke msn, men mirc virker. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 bruker normal firewall, men den står på det den har stått på hele tiden.. bruker ad-aware 6 og spybot search&destroy, samt ccleaner og system mechanic 5 pro det bare plutselig ble sånn Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 nå er det ikke lenger slik på pc'n her! det jeg gjorde var og installere Ad-Aware SE, brukte Ad-Aware 6 før, men når jeg prøvd SE, så fant den over 116 filer(som ikke ad-aware 6 fant) som ikke skulle være på pc'n, sog nå fungerer det som det skal.. Lenke til kommentar
Pop Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Prøv å endre MTU fra default (1450 ca) til eksempelvis 750. Se om det endrer noe. Særlig har dette vært et problem for de som kobler opp via tuneller, vpn og lignende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå