mlrs84 Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Heisann! Jeg har siklet etter ABIT IC7-MAX3 en stund nå, og til min store skrekk er det ingen webshoper i prisguiden som selger det lenger. Vet noen om et sted der det går an å få kjøpt det enda? Takk Lenke til kommentar
Npvk_X Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Heisan, det virker som kortet er gått ut av produksjon/markedet. Jeg skulle selv fått fingra i ett slikt. Jeg kjøpte det siste komplett.no hadde som demovare, uten stort hell. (cpu socket full av kjølepasta eller lignende og North-bridgekjøleren var løs. (ett festeøye bøyd)). Jeg har enda ikke gitt helt opp.. håper komplett får inn noen demo eksemplarer fra abit. Dog virker det som om abit Ic7-G er det beste alternativet, i mine øyne. Jeg kjøpte ett Asus P4C800E-Dlx i stedet. Og det er jeg ikke fornøyd med, 98% 7for at det kortet sendes tilbake som angrefrist... Beklager, det ble lite konstruktivt her. Men konklusjonen er vel at kortet i utgangspunktet ikke kan skaffes.. Og man bør heller finne alternativer... mvh Espen Lenke til kommentar
Zitronballong Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 dere kan jo sjekke bruktmarkedet Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Virker som kortet har gått ut av produksjon , nye socketer tar over. Folk kjøper de nye socketene, socket 478 skal jo fases ut etterhvert også. Kan anbefale IC7 MAX3 kortet på det sterkeste, så en lur plass man kan finne det er på bruktmarkedet. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Velkommen til forumet. Det virker nok som at Abit IC7-MAX3 har gått ut av produksjon. Men Asus P4C800-E Deluxe er et meget bra alternativ. Da jeg skulle kjøpe hovedkort i sommer, sto jeg med valget mellom disse to. Valget falt på Asus, da de har vist til best stabilitet. Og det valget angrer jeg ikke på, hovedkortet har fungert perfekt i den tiden jeg har hatt det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå