kaffi Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Meldings lyden på min sx1 er så altfor lav, hvordan kan man endre dette? Lenke til kommentar
genser Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Du har på høyeste ringevolum og den er for lav? Jeg leste at noen firmware-versjoner slet med lave lyder på .mid-ringelyder. Du kan prøve en .wav, og sjekke om det blir bedre. Lenke til kommentar
kaffi Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2005 Det er wav, å jeg har siste versjon av de norske FW Lenke til kommentar
genser Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Det er wav, å jeg har siste versjon av de norske FW Ta wav-filen over på dataen, øk volumet og send den tilbake til mobilen? Lenke til kommentar
kaffi Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 Hvordan gjøres dette da?, når jeg skal velge meldings tone er den rimelig høy, men når jeg får melding overdøver vibreringen denne tonen ! Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 dessverre, så har firmware-versjonene 10-14 til Siemens SX1 lavere ringevolum enn for eksempel versjon 5-9 og 15, og dette var for å forhindre at høyttaleren på mobilen ble sprengt (ikke den aller beste høyttaleren, akkurat...). Å øke volumet er forskjellig fra program til program, med "Sound recorder" kan du øke volumet med 25% og mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå