cpett Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 har nettopp kjøpt helt nytt system og satt det sammen... i bios står diskene mine til 200gb (det er jo tross alt det jeg kjøpte ) men i winxp installasjonen er det kun 131gb lagringskapasitet... Jeg vet at windows og selve disken har litt foskjelling oppfattning av hvor store diskene er, men det pleier å være ca. 1-2 gb... det er da jeg lurer på hva som skjer... Jeg har også pratet med en kamerat av meg, som sa at det kunne ha noe med sector str. etc å gjøre i bios, men jeg har prøvd alt tenkelig... Noen som tror de kan hjelpe en stakkar? alle svar blir satt pris på... Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Heisan, velkommen hit. Les denne tråden. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=165302 Lenke til kommentar
IP Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Har du prøvd å installere service packs til win xp? Bruk søkefunksjonen på forumet, da finner du nok svaret. IP Lenke til kommentar
cpett Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2005 Takk skal dere ha Det ordnet seg med en .reg fil!!! phew... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå