tahenrik Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Hei.. min mor skal kjøpe seg et digitalt kamera og jeg har fått i oppgave å finne ut hvilket hun vil ha! valget står mellom: canon ixus 40, canon ixus 500, og canon ixus i5...... hvilket er best? Lenke til kommentar
wehee Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Canon S60 En del dyrere, men mye kvalitet og funksjoner Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 (endret) Canon S60 En del dyrere, men mye kvalitet og funksjoner Nå er det litt utenfor den klassen de snakker om da. Tydelig ut fra valgene som listes opp, at det ikke er et slikt kamera som er ønsket. Får man tak i Ixus 500, er dette det beste på bildekvalitet. Ixus 40 er derimot en del raskere og mindre, og har en større men mer uskarp skjerm. Ixus i5 er et minste, men har ikke optisk zoom. Med tanke på trikset med forhåndsfokusering (så Ixus 500 tar bildet umiddelbart etter man har trykket ned utløseren), så ville jeg valgt Ixus 500 på grunn av bildekvaliteten. Endret 18. januar 2005 av Afseth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå