Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Firstmile dumper prisene

Anbefalte innlegg

Må si meg helt enig med psilocybe, VILLE aldrig bundet meg opp til noen adsl levrandør pr i dag...

ADSL2 er jo rett rundt hjørnet... Sikkert gøy med 8000/640 i 2måneder også sitter du der og ser att wops du kunne jo hatt 25000/10000 i stede for til samme prisen....

Da er det nokk ikke gøy og være bundet opp til 8000 i enda mange måneder :no:

Skal ikke si dette for sikkert, men nå er det vel tvilsomt at man binder seg til spesielle produkter, man binder seg vel heller til leverandør. Om leverandøren begynner å tilby f.eks adsl 2 er vel mulighetene for å bytte produkt helt sikkert tilstedeværende. i de fleste tilfellene ihvertfall.

correct me if I'm wrong

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Må si meg helt enig med psilocybe, VILLE aldrig bundet meg opp til noen adsl levrandør pr i dag...

ADSL2 er jo rett rundt hjørnet... Sikkert gøy med 8000/640 i 2måneder også sitter du der og ser att wops du kunne jo hatt 25000/10000 i stede for til samme prisen....

Da er det nokk ikke gøy og være bundet opp til 8000 i enda mange måneder :no:

Skal ikke si dette for sikkert, men nå er det vel tvilsomt at man binder seg til spesielle produkter, man binder seg vel heller til leverandør. Om leverandøren begynner å tilby f.eks adsl 2 er vel mulighetene for å bytte produkt helt sikkert tilstedeværende. i de fleste tilfellene ihvertfall.

correct me if I'm wrong

Er litt usikker der, men hvis man under bindingstiden kan bytte produkt kan jo brukeren bare skifte til det billigste abbonomentet og satse resten av penga på en ny leverandør med ADSL2 (hvis det går an å ha begge deler..). Du får nesten spørre leverandøren selv.

Lenke til kommentar

Tok en telefon idag og snakka med en annen kundekonsulent, og da var det ingen problemer med å oppgradere linjen. De oppgraderte linjen umiddelbart, så nå har jeg 8000/640 :thumbup:

Gleder meg til å teste når jeg kommer hjem fra jobb.

Jeg kan forresten informere om at det kosta 549,- som et nytt "etableringsgebyr", men at bindingstiden min ble redusert fra 24mnd til 12mnd.

Hva gjør man vel ikke for litt kjappere linje? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...