Morjas Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 aadnk: Er det samme filmen? Eller tatt fra en annen vinkel? Ekle lyder? Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Det som skjedde var vel bare at han traff demningen og skjermen krøllet seg litt; det så ut som om det at han skadet seg mest da han traff demningen... Skyt meg hvis jeg tar feil - han traff ikke bakken med skjermen helt kollapset? Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 (endret) Får jeg sove i natt... lyder av... dum, skadeslåt basehopper på hjernen... Edit: Dere ser og hører at han har mista tunga si, ikke sant?! Den røde flekken på steinene i bakgrunnen er antageligvis... Scary stuff! Endret 18. januar 2005 av Larzemannen Lenke til kommentar
Morjas Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 Jeg har ikke mot til å se den igjen, men kan ikke det bare vært blod som ligger der? Der ser ut til at han deiset i demningen, for så å falle ned noen betydelige meter. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Det gikk nok bra, og kanskje han lærte at livet er mer verdt enn å hoppe utfor demninger, så forhåpentligvis gjør han det ikke igjen. Hmmm.... var litt dumt av han å hoppe aleine? Så ingen andre der Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Høres ut som om lydene kommer av at han fikk slått luften ut av seg. . . Lenke til kommentar
morfin Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 I den store versjonen ser det ut til at vinden tar tak i ham og moser han mot demningen, og at han deretter faller 15-20 meter ned på grusen. Men han setter seg jo opp etterhvert da, så det var ikke så veldig kritisk. Lenke til kommentar
Morjas Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 morfin: Ser man filmen fra en annen vinkel? Lenke til kommentar
morfin Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Nei, det er samme filmen bare litt lenger og mye bedre kvalitet. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Man får til og med se han i et halvt sekund på sykehuset. Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 En kamerat av meg jobber frivillig i Norsk Folkehjelps alpingruppe. For å si det sånn: Han er hvertfall dritt lei av å koste opp basehoppere og friklatrere... DrE Lenke til kommentar
Bansh Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Hvis han ikke brakk noe kan det ikke ha vært så utrolig vondt, fikk seg bare et kraftig smell ser det ut som. Lenke til kommentar
audiomur Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) Får jeg sove i natt... lyder av... dum, skadeslåt basehopper på hjernen... Edit: Dere ser og hører at han har mista tunga si, ikke sant?! Den røde flekken på steinene i bakgrunnen er antageligvis... Scary stuff! "Den røde flekken på steinene i bakgrunnen er antageligvis"...Pilotskjermen. Han brakk armen og fikk seg en skikkelig nesestiver,for å si det sånn. Endret 19. januar 2005 av egmur Lenke til kommentar
Karmacom Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) Høres ut som om lydene kommer av at han fikk slått luften ut av seg. . . Synes det høres slik ut her også, at han har fått seg en pustesmell og bruker 30-40 sekunder på å få igjen pusten mens han utrykker smerte og beveger seg typisk febrilsk rundt som man gjør når man får lamslått lungene, man klarer rett å slett ikke holde seg i ro da nesten. Han prater jo helt fint i Walkie-talkien etterpå når han sier "trøbbel i vannet" som er standard-utrykk mange bruker istedet for "SOS" / "kom å hjelp meg". Karma Endret 19. januar 2005 av Karmacom Lenke til kommentar
FosFat Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Stakkars! Var jo helt forferdelig å se på, og lydene var ikke bedre de da! Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) Dette beviser bare at jeg ikke vil fungere som lege. Seriøst, jeg blir kvalm svimmel av blod og gørr. Stakkars dumdristige fyr... Endret 19. januar 2005 av ostenXX Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Dette beviser bare at jeg ikke vil fungere som lege. Seriøst, jeg blir kvalm svimmel av blod og gørr. k..aldri se på snuffx hvis du blir svimmel av dette Lenke til kommentar
Mato Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 bare hoste litt om at vi her en egen tråd for filmklipp http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=307724 Lenke til kommentar
nord Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Hvis han ikke brakk noe kan det ikke ha vært så utrolig vondt, fikk seg bare et kraftig smell ser det ut som. brakk høyre arm om man ser på sykehusfrlen av filmen. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 han slo nok helst pusten ut av seg ja, hent jeg har gjort det en del ganger når jeg har tryna på ski, da spennes som regel alle musklene fra magen å opp å en prøver å rope å skrike mens en løper delvis rundt, ganske rart men det går ganske automatisk.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå