Nevyn Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Bestemte meg i dag for å oppdatere BIOS'en på mitt EpoX 8KDA3+. Lastet ned den nyeste versjonen fra EpoX sin hjemmesider og fulgte instruksjonene som var gitt der. Alt så ut til å fungere bra, jeg fikk ingen feilmeldinger under oppdateringa. Men når maskina boota så kom følgende melding: CMOS checksum error - defaults loaded. PC fortsatte oppstarten, og kom til: Verifying DMI Pool Data.................Sucsess. Og der ble det stopp. Prøvd å boote flere ganger, stopper alltid på det punktet. Har prøvd å resette CMOS med jumper, men det hjalp ikke. Har også prøvd å legge inn den BIOS'en jeg hadde inne før jeg starta hele prosessen, siden jeg vet at den skal funke. Men samme greia skjedde igjen. Noen som har noen forslag, for jeg har gått tom for ideer her.... Nevyn Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Miniguide : (hot) flashing av bios Prekenen skal jeg hoppe over.... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Hei, Vil bare nevne at samme skjer med mitt ene NF7-S v2 til tider når strømmen har vært borte, da går jeg inn i BIOS, lagrer, går ut igjen og alt fungerer som det skal. Bare et skudd i blinde om du ikke har prøvd det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå