Abe_ Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Jeg er en tauren i lvl 10, og har akkurat kommet til moonglade, eller er ferdig der, men nå lurer jeg på; Må jeg GÅ helt til Thunder bluff? Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Er wind rider master i Moonglade Lenke til kommentar
geLebob Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 vær så snill ikke fyll opp forumet her med tråder om hver quest du ikke vet hvor du finner hen da det står "northeast of whatsoever" i questene deres. kthx Lenke til kommentar
da Gauss Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 For å svare på det du spør om; Det er 3 alternativ: 1) Gå hele veien 2) Windmaster, koster noen sølvpenger (9?) og tar en god stund 3) Bruk den lure steinen i sekken din som transporterer deg umiddelbart tilbake til det vertshuset (inn) som du har satt som hjem. Hvis du ikke har satt noe som "hjem", er default oppstartsbyen. Tips; snakk med innkeeper i den byen som er greiest å kunne reise raskt tilbake til, eksempelvis Thunder Bluff, og sett det stedet til "hjem". Lenke til kommentar
Abe_ Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 hehe=P glemte helt heartstonen Lenke til kommentar
da Gauss Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Hvis det er noen trøst; jeg glemte den også... Løp rundt og lette etter noen som kunne tranportere meg hjem igjen... Lenke til kommentar
haarod Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Bare for å si ifra så koster den turen ca. 2-3 sølv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå