calvin3 Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 (endret) Hei Lurer på om noen her kan fortelle meg hvordan man får en hotmail konto inn i Mozilla Thunderbird? Takker får svar. Kan hende denne er feilpostet men det fikser vel en av dere. Emnetittel endret. "Noen som kan hjelpe meg" er ikke en beskrivende emnetittel, ta en titt på hva nettiketten sier om dårlig bruk av emnefeltet. PoleCat Endret 17. januar 2005 av PoleCat Lenke til kommentar
Vandahl Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 veit ikke korsn man gjør det, men et tips e å stille spm i emnetitteln... så folk faktisk kan vite ka det e du spør om utn å måtte gå inn å se Lenke til kommentar
Dell_Inspiron Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Hei Lurer på om noen her kan fortelle meg hvordan man får en hotmail konto inn i Mozilla Thunderbird? Takker får svar. Kan hende denne er feilpostet men det fikser vel en av dere. Ta en titt på f.eks: http://freepops.sourceforge.net Lenke til kommentar
mandela Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 microsoft har begynt å stenge pop3 tilgang for brukere som ikke betaler for hotmail-tjenesten, så dersom du ikke betaler anbefaler jeg at du migrerer til gmail som tilbyr gratis pop3 hos meg fungerer dog hotmail + t.bird ennå, men jeg har migrert de fleste kontaktene allerede til gmail adressa mi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå