cyberspin Skrevet 13. juni 2002 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2002 Den heter Anglepotion og kan lastes ned her : http://www.jongerenweb.nl/dzmovies/downloa...codecs/ap.shtml KAN NOEN POSTE URL MED FLERE AVI SNUTTER CAPTURA AV Gsmart Mini 2 UNDER HER ? :smile: :razz: :wink: [ Denne Melding var redigert av: cyberspin på 2002-06-13 17:27 ] Lenke til kommentar
GreyWanderer Skrevet 13. juni 2002 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2002 Jeg prøvde å laste ned den. Får kjørt videoene, men det blir bare masse skurring, får ikke se noenting av det som er filma. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 15. juni 2002 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2002 Det virker som om alle har problemer med AVI'ene untatt meg... Jeg har jo DIVX da, kanskje det hjelper... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 17. juni 2002 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2002 Dette kan ikke være den riktige kodek'en. Filen lar seg rikrignok spille av på et vis, men bildet er helt sort. Noen som vet om en annen kodek som fungerer med filmsnuttene til gsmart mini 2 ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå