Schnickaschnicka Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Hvis jeg f.eks kjøper en Eizo L550 eller en Nec 1770Nx hva trenger jeg i tillegg da. Som kabler etc? Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Vis det ikke følger med DVI kabel kan det være en fordel og kjøpe det ellers så er det ikke noe spess. (du kan også bruke medfølgende VGA kabel.(pleier og være standar) Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Tror aldri jeg har kommet over en skjerm de siste 2 årene der det ikke følger med en eller annen form for kabel, Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 hva er forksjellen på en dvi og vga kabel?? er det samme type kabel som er på CRTskjermer? Lenke til kommentar
BareGjest Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Om jeg har forstått det riktig så sendes signalet digitalt over DVI kabelen, noe som i teorien skulle gi et bedre bilde. Men i praksis tror jeg ikke at det spiller noen rolle egentlig.. ..tror ikke DVI kan benyttes på vanlige CTR skjermer. Har iallefall aldri hørt om noen CTR skjerm som tar DVI, men her kan jeg ta feil. Det er iallefall to helt forskjellige kabler det er snakk om. Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 så hvis jeg kjøper en nec 1770nx kan jeg bruke vga-kabelen som følger med inntil videre, og så gå til innkjøp av en dvi kabel? Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 så hvis jeg kjøper en nec 1770nx kan jeg bruke vga-kabelen som følger med inntil videre, og så gå til innkjøp av en dvi kabel? ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå