Gå til innhold

ny "ferdig" pc til ca 10 lapper

Anbefalte innlegg

hvor får jeg den beste pakka til 10 lapper?

kan godt være costume buildt, men den må være "ferdig til bruk" når den blir levert på døren

dvd-brenner

god skjerm

optisk-trådmus og trådtastatur

best til spilling.

lett å ta med på lan

mvh. martin

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kommer litt an på hva du er ute etter, om du kommer til å ville oppgradere for framtidige spill og sånn, så er nok netshop sin et bra valg i kraft av s939 system... men hvis du er mer interessert i en pc som funker ut av eska, og fortsetter og gjøre det etter en stund, hadde det kanskje vært en ide å gått for psdata's maskin..ganske enkelt fordi det følger med 3 år support på den. får du feil, så sender du den til dem, og trenger ikke tenke på det. :)

bare mitt råd.

lykke til med kjøp av pc

Lenke til kommentar
Ville ikkje gått for netshop sin... Den har ein gammld skjerm (tenologien) TFT er ut... samma som å kjøpe crt  ;)

Hmm...siden du tydeligvis er ekspert på området...kan du forklare meg hva som er forskjellen på den gamle teknologien TFT, og den nye (LCD)?

Uh, er ikke skjermen på netshop en LCD-skjerm da?

Er det panelet i skjermen han mener tro? :hmm:

Hva med å legge på ca. 995,- og få denne fra Komplett.no?

Tror det kan lønne seg, siden du både får flatskjerm og et bedre skjermkort enn de andre to.

Men du får også halvparten så mye ram og s754 istedenfor s939 wink.gif (sammenlignet med Netshop sin)

Ja, gi noe for å få noe annet ;) Er vel egentlig enig i at han burde kjøpe s939 ja.. da slipper han jo å oppgradere både cpu og hovedkort ;)

ganske enkelt fordi det følger med 3 år support på den. får du feil, så sender du den til dem, og trenger ikke tenke på det. smile2.gif

Det skal det vel gjøre på alt man kjøper på internett?

Kan det ikke være 5 år på PC også da? mht kjøpsloven...

Endret av _Furien_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...