danilovic Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Noen av dere som har denne Xbox-tittelen og gjerne vil dele erfaringer? :smile: Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 Har riktiknok ikke hele spillet, men har spilt en relativt stor demo av det. Ganske fett egentlig, men det er ikke noen stor tittel akkurat! Morro i multiplayer. :smile: Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 14. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2002 Er det den type spill du blir veldig fort lei av? Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 Har ikke spilt det, men det ser ut som det er ganske bra når du kjeder deg :smile: Tidsdreper! Lenke til kommentar
Fro Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 Det er et multiplayer spill.. Gleder meg til jeg får det fra MS, et av gratis spillene jeg bestillte. Hørt at det er sinnsykt kult i multiplayer, men at det er forferdelig i Single Player. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 18. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2002 Quote: Den 2002-06-18 23:10, Fro skrev:Det er et multiplayer spill.. Gleder meg til jeg får det fra MS, et av gratis spillene jeg bestillte. Hørt at det er sinnsykt kult i multiplayer, men at det er forferdelig i Single Player. Det er vel multiplayer jeg bryr meg om så. Er du en knupp og kommer med litt erfaringer når du har fått det, så er jeg deg evig takknemlig. :smile: Lenke til kommentar
Fro Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Quote: Den 2002-06-18 23:18, sosohal skrev: Quote: Den 2002-06-18 23:10, Fro skrev: Det er et multiplayer spill.. Gleder meg til jeg får det fra MS, et av gratis spillene jeg bestillte. Hørt at det er sinnsykt kult i multiplayer, men at det er forferdelig i Single Player. Det er vel multiplayer jeg bryr meg om så. Er du en knupp og kommer med litt erfaringer når du har fått det, så er jeg deg evig takknemlig. :smile: Det skal jeg gjøre :wink: Lenke til kommentar
starfish Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Jeg tror ikke at det blir kjedelig å spille det akkurat, siden det er 45 minispill. Multiplayer er morsomt, men jeg hadde ikke brukt 5-600 på Fuzion Frenzy. Lenke til kommentar
Fro Skrevet 2. juli 2002 Del Skrevet 2. juli 2002 Nå har jeg mottat min gavepakke, og Fuzion Frenzy er kjempe gøy det. Super fett og spille turneringer med 4 spillere! Om jeg ville brukt penger på det er en annen sak, er ikke sikker. Men du kaster ikke bort pengene i hvert fall... Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 2. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2002 Hva slags modes/moduser har du å velge i? Er spillene forskjellige fra hverandre? Hadde ikke tenkt å bruke 600,- på det heller. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå