x3m* Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Har nylig bygget meg en shuttle(sb75g2). Den har en Pentium 4 3,2 ghz Prescott prossesor. Har hørt at det kan bli varmt, men har aldri hørt noe tall... Jeg bruker IKKE vifta som følgte med prossesoren fordi innebygget i shuttelen er det vifte og kjøleribbe. Hvis jeg kjører vifta på auto ligger tempraturen ganske høyt. Nå bruker jeg pcen uten lokket utenpå og vifta står på på high. CPU tempratur er da (etter et par timer med med CS og diverse internett+msn surfing) på 51grader Er det normalt? Lenke til kommentar
LgitechDInovo Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Velkommen til forumet Men til spørsmålet: Jeg har en prikk lik cpu, der ligger idle temperaturen på 52 grader ved 20 grader rom temperatur, ved spilling ligger den på 60-61 grader, og maskinen min er fortsatt stø som et fjell (dermed er det ingen fare) Lenke til kommentar
tbend Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Ikke tenk så mye på temp så lenge ikke kasssa gløder. Stabil så er det greit... Welcome! Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Hvis du har ShuttleX (de derre bitte små dingsebomsene) og heat pipe (pleier og følge med) er det ikke så lurt å ta av lokket det blir bare varmere for heatpipen er designet inne i shuttlen slik at gjennomstrømningen er bra. Tar du av lokket tror jeg den bare blir varmere Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Flyttes til kjøling - luft Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå