gveiset Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 (endret) Hei Leste på forumet at R2AE003 firmware til K700i er kommet. Dro ned til et serviceverksted for å få den oppgradert. Fikk den oppgradert, men så viste det seg at jeg fortsatt hadde R2L001. Spurte om de ikke hadde den siste versjonen, da ble jeg fortalt at det fantes ulike versjoner til ulike batteri!?! R2AE003 var visst for anna type batteri som var på K700 og R2L001 var den siste versjoner for min telefon. Hva er det som er meningen med å ha forskjellige type firmware versjoner på bakgrunn av batteriet? Noen som vet når det kommer oppdatering med batteriet mitt i min telefon? Jeg har BST-30 700mAh Endret 17. januar 2005 av gveiset Lenke til kommentar
aksjonist Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Har selv K700i med samme batteri som deg, og fikk installert R2AE003 uten problemer via den automatiske oppdateringstjenesten på Sony-siden ved bruk av dockingstasjon DSS-25. På batteriet mitt står det: Standard Battery BST-30 Li-ion 3.6V Type CBA-0000001 BKB 193 174/12R1A 700mAh Lenke til kommentar
Grokster Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 lol den forklaringen var rimelig kul :!: men den er nok helt på viddene dessverre( eller egentlig bra for deg ) jeg har samme type batteri som deg og den har jeg oppgradert til nyeste firmware. Firmwaren kan jo ikke ha noe med batteriet å gjøre, tenk deg senarioet hvor en med ny type batteri og siste firmware skulle kjøpe nytt batteri, butikken tok da inn masse batterier når de kom og disse er da av gammel type, trøbbel osv Kjøp deg en dss-25 kabel så slipper du å levere inn tlf for å oppdatere ps. har du en låst tlf, altså til telenor, netcom, tele2 eller sense? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Har selv K700i med samme batteri som deg, og fikk installert R2AE003 uten problemer via den automatiske oppdateringstjenesten på Sony-siden ved bruk av dockingstasjon DSS-25. På batteriet mitt står det: Standard Battery BST-30 Li-ion 3.6V Type CBA-0000001 BKB 193 174/12R1A 700mAh å er R2AE033 ute på SEUS? *oppdatere* tlf min er maks klikk.. henger seg så jeg må ta ut batteriet hvis jeg prøver å slette et bilde.. og oppstarts animasjonen med se logoen er ødelagt akkurat som om det er dårlig signal på en tv. og fremdeles er det en stygg lagg på mikken og høytaleren når jeg svarer. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) Den ble monga etter oppdatering nå er det to stygge hvite streker øverst ved batterilinja og midt på i menyen.. hva skal jeg gjøre ?? EDIT måtte bare velge themet på nytt. men tlf føles mye raskere Endret 19. januar 2005 av 2mass Lenke til kommentar
gveiset Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 ps. har du en låst tlf, altså til telenor, netcom, tele2 eller sense? Nei, den er ikke låst til noen operatører. Sendte mail til verkstedet, men de hadde visst fortsatt bare R2L for BST-30. Selv om jeg refererte en mail fra SE at softwaren ikke hadde noe med batteriet å gjøre. Menmen.. Får vel investere i en DSS-25 Lenke til kommentar
Ekipeni Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 hvordan ser jeg hvilket firmware jeg har? og hvordan oppgradre jeg det? har blåtann dongle på pc'n men ikke noe kabel... Lenke til kommentar
aksjonist Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 hvordan ser jeg hvilket firmware jeg har? og hvordan oppgradre jeg det? har blåtann dongle på pc'n men ikke noe kabel... Trykk >*<<*<* http://www.sonyericsson.com/updateservice/K700/frameset.htm Du trenger en DSS-25 : http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=305063&cks=SER Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå