-=Petter=- Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Jeg trykker open disc... så begynner den og jobbe men etter en stund ca 40% så kommer det at jeg får sirkulerende overflødighets kontroll feil også kalt CRC error i følge DVD Shrink.... Hva kan dette være? Har lest litt annet som står om DVD Shrink i forumet og noen sier 2.3 versioenen er bedre (menr det var det den het, men er ikke sikker) men jeg finner ikke noen link til den, noen som har link? Mvh Petter Lenke til kommentar
mariuski Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 http://www.cdr-zone.com/software/dvd_rippi..._dvdshrink.html Lenke til kommentar
-=Petter=- Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2005 når dvd shrink lager *.iso fil er det en fil wmp eller andre program kan lese eller må man bruke f.eks daemon tools? Lenke til kommentar
-=Petter=- Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2005 den linken som er gitt over var også dessverre til 3.2 utgaven Lenke til kommentar
-=Petter=- Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2005 fikk den til å fungere nå, men kan DVD Shrink lage DivX eller går den bare for iso og bare rett og slett lagra plata på HD? Hvis den ikke kan lage DivX, hva slgs program bør jeg bruke til å lage DivX ut av en *.iso fil? Lenke til kommentar
mariuski Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 tror ikke dvd shrink kan annet enn å redigere størrelsen på backupen du skal lage, samt omgå endel kopisperrer. når det gjelder å lage divx filer.... prøv om denne hjelper: http://www.mp3towav.org/dvdSanta/ Lenke til kommentar
-=Petter=- Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 hmmm DVD Santa så interesant ut, men klarte ikke å finne ut om det kunne gjør dvd til divx, men det kunne i hvertfall helt enkelt gjøre divx til dvd, soppas kjønte jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå