janfredrik Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Slik ser det ut: http://janfredrik.net/cutenews/show_news.php Hadde forventa meg noe stiligere. Noen som vet om det finnes noen skin eller noe sånt? Vet at man skal legge til design og sånt selv, men alikevel. Noen som vet? Lenke til kommentar
???????? Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 CuteNews er ikke en portal, kun et publiseringssystem hvor du selv legger til layouten. Ta en kikk i dokumentasjonen dere. For skins og lignende så finner du sikkert noe på google.com Lenke til kommentar
NisseMannH4X Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 du bestemmer jo selv i css'n ossen utseende skal være. der kan du jo endre alt da... Også kan du jo endre masse under Config.... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Det er ikke meningen at CN skal stå for designet, bare innholdet, formatering av innhold må du nesten kunne bidra med selv. Du endrer templatene for å vise det utprintede innholdet annerledes. Det mest vanlige er å inkludere nyhetene i et allerde eksisterende design, som vist i lenkene under (alle disse bruker CN/AJ): paradoxia.org blog.aroneid.com dan1el.net appelsinjuice.org palmekraft.net (Flytter denne til webdesign, dette har forsåvidt ingenting med PHP å gjøre.) Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Med WP får du to forskjellige ferdiglagde templates og det finnes mange som lager templates til det systemet. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2005 Med WP får du to forskjellige ferdiglagde templates og det finnes mange som lager templates til det systemet. Det så interessant ut. Støtter det Safe_PHP ? Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 (endret) Støtter det Safe_PHP ? Worpress v. 1.2 gjør tror jeg ikke gjør det, men Nightly 05/01-2005 gjør. Edit. Forresten, mener du Safe Mode? Endret 17. januar 2005 av Waldmeister Lenke til kommentar
gather Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 jeg bruker nå mitt eget system.. enklere sånn da har jeg oversikten å kan lage det jeg vil ;D Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 Edit. Forresten, mener du Safe Mode? Ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå